Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, od ponad miesiąca mam zablokowane środki na Przelewy24, sprawę zgłaszałem wielokrotnie, kompletnie bez reakcji pracowników allegro.
Po kolei, przed wakacjami otrzymałem powiadomienie o konieczności przesłania skanu dowodu osobistego celem weryfikacji moich danych. Akurat w tamtym czasie wybierałem się na dłuższe wakacje i w tym czasie zawiesiłem działalność gospodarczą, ale jeszcze przed wyjazdem przesłałem stosowne dokumenty. Niestety mój wniosek ze względu na zawieszenie nie mógł być rozpatrzony, poinformowano mnie, ze nastąpi ponowna weryfikacja już po wznowieniu działalności.
Działalność wznowiłem z dniem 1 września 2024, od razu wysłałem prośbę o ponowną weryfikacje i po kilku dniach payU zostało odblokowane i mogłem wypłacać środki, ale Przelewy24 dalej było zablokowane. Od tamtej pory wysłałem 7 zgłoszeń do allegro z prośbą o odblokowane wypłat na Przelewy24, za każdym razem dostawałem lakoniczne regułki w stylu: "proszę o chwilę cierpliwości", "chce Panu pomóc", "konsultujemy się z operatorem". Na wiadomości odpisywali różni pracownicy, wydaje się, ze nawet nie czytali całości korespondencji, to wszystko nie tworzyło spójnej całości. Gdyby nie podpisy z imienia i nazwiska pomyślał bym, ze to booty odpisują.
Teraz najlepsze, zadzwoniłem do Przelewy24, mają tam pracownika wydelegowanego do spraw klientów z allegro i powiedziano mi, że faktycznie w wakacje musieli odrzucić wniosek, ale teraz we wrześniu zweryfikowali go ponownie i z dniem 12 września moje wypłaty zostały u nich odblokowane, że blokada jest już w tej chwili po stronie allegro. Pani zasugerowała, że chodzi o jakąś blokadę reweryfikacyjną po stronie allegro.
Zamówiłem następnie rozmowę telefoniczną nie mogąc sprawy załatwić przez email, pracownik allegro miał do mnie dzwonić, bo dostałem potwierdzenie rozmowy na konkretną godzinę, czekałem, minął cały tydzień i nikt nie dzwonił!
Szanowni Państwo, ja potrzebuje tych pieniędzy na prowadzenie swojej działalności, tam kwota tylko rośnie bo idą wpłaty, ja musze obracać tymi pieniędzmi, nie mam maszynki do ich drukowana.
Proszę pracownika allegro o pilną interwencje w tej sprawie.
@SiedemGroszy interweniuje już w Twojej sprawie. Proszę Cię jeszcze o cierpliwość.
Dziękuję za pomoc, udało sie wreszcie wypłacić pieniądze.