Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@ko_alka@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Dzień dobry.
Wpadły nam 3 zamówienia kilka dni po założeniu konta i dodaniu pierwszej aukcji.
Allegro uznało, że coś nie pasuje i zablokowali nasze konto.
Allegro zablokowało nasze konto i prosiło o przesłanie dodatkowych dokumentów - wysłaliśmy im wszystko co potrzebowali włącznie ze zdjęciami produktu, dowodu, czy selfie z dowodem.
W mailu zwrotnym otrzymaliśmy informację:
"Przykro mi, ale weryfikacja przebiegła negatywnie. Zdjęcie ograniczeń z konta wiązałoby się ze zbyt dużym ryzykiem dla bezpieczeństwa przyszłych transakcji. Na podstawie art. 2.12 Regulaminu Allegro konto pozostanie zawieszone na czas nieokreślony. W oparciu o art. 8.7 Regulaminu Allegro nie wyrażamy również zgody na ponowną rejestrację w Serwisie"
Kupujący już dawno otrzymał zamówienie i korzysta z produktu, a nasze pieniądze są zablokowane.
Prosiłem o informację jakie dane mam podesłać, abyśmy mogli zostać poprawnie zweryfikowani, niestety jedyne co otrzymuje to identycznego maila jak powyżej.
Jesteśmy hurtownią budowlaną, która chciała rozpocząć sprzedaż na Allegro, niestety jest nam to blokowane.
Co mogę zrobić w tej sytuacji?
Jak odblokować pieniądze oraz konto?
Dzień dobry @Vercon_! Przykro mi, ale nie jestem w stanie pomóc w tej sytuacji. Decyzję w sprawie blokady konta może podjąć tylko Dział bezpieczeństwa.
Jak widać z wiadomości wyżej dział bezpieczeństwa nie należy do szczególnie kompetentnych 🙂
@Vercon_ Na odblokowanie konta się nie nastawiaj - niestety 😐
Czytając takie tematy jak ten na przestrzeni ostatnich kilku lat mogę powiedzieć że będzie to w zasadzie niemożliwe.
Powalcz o wypłatę środków.
Warto wspomnieć, czy zdajesz sobie sprawę z niektórych przyczyn takiego stanu rzeczy?
Jesteśmy w dokładnie takiej samej sytuacji jak Ty i otrzymaliśmy dokładnie taką samą wiadomość e-mail. Prawda jest taka, że sami dobrze wiemy, że nie zrobiliśmy nic złego i wszystko, co mamy, jest zgodne z przepisami. Początkowo powiedzieli, że muszą zweryfikować konto, ale kiedy to zrobili, okazało się, że przyczyną niepowodzenia nie były błędne informacje, ale brak powodu.
Hej @SPAKERLE przeanalizowaliśmy sytuację z naszym prawnikiem po czym wysłaliśmy pismo z żądaniem odblokowania konta.
Zadziałało.
Allegro nie miało żadnych podstaw prawnych na zawieszenie naszego konta.
Czy możesz udostępnić ten program? Ponieważ musimy zrobić to samo, ale nie wiemy, jak to zrobić.
Cześć! Czy możesz przesłać mi kopię tego dokumentu? Proszę o pomoc, dziękuję.