Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Zablokowali Państwo konto i dodatkowo bez jakiejkolwiek reakcji z naszej strony wypłacili Państwo gotówkę za zwrot klienta: kost-piotr . Klient zgłosił wadę a nie reklamację. Poinformowaliśmy by dokonał zwrotu i sugerowaliśmy nawet że możemy zwrot zrealizować własnym kurierem. Czas na dokonanie zwrotu ustawowo mijał z dniem 28-03-2022 a Państwo bezpodstawnie w dniu 26-03 dokonali zwrotu gotówki w ramach POK i zablokowali konto.
Żądamy natychmiastowego odblokowania konta, dalsze przeciąganie sprawy w czasie wiązać się będzie z kolejnymi reakcjami z naszej strony.
Dodatkowo proszę o przekazanie tej wiadomości osobie która może podjąć decyzję o udzieleniu nam rekompensaty za taką samowolkę i brak podstaw do podjęcia takich działań w formie np darmowych wyróżnień.
Zgodnie z podstawą prawną: art. 560 i 561 Kodeksu cywilnego, reklamację uznajemy za zasadną jeżeli klient między innymi określa sposób co do rozwiązania zaistniałego problemu. Takowej dyspozycji nie było klient nakreślił wadę i dalej nie uczestniczył w dyskusji dokonując zwrotu towaru w jego opinii niepełnowartościowego. W świetle powyższego proszę o informację z Pąństwa strony czy nie wywiązaliśmy się z terminu zwrotu i i informację czy blokada została nałożona zgodnie z regulaminem.
ŻĄDAMY NATYCHMIASTOWEJ REAKCJI Z PAŃSTWA STRONY
PS: Co smieszne we wczorajszej rozmowie z obsługą allegro miła Pani poinformowała nas iz nie widzi podstaw do wypłaty z POK dla klienta oraz zablokowania konta
Aż dziwne że nikt ze strony allegro nie chce się wypowiedzieć. Co ciekawe żeby odblokować konto pomimo zamkniętego tematu z powyższej wiadomości allegro informuje iż by odblokować konto mamy zamknąć 2 pozostałe dyskusje tylko że termin końca reklamacji związany z tymi dyskusjami kończy się 05-04 🙂 czyli nie ważne jak ważne żeby wykonac działania bo tak
Nie powiem że osoba która to pisała chciała nawet przeczytać dyskusje i nasze wiadomości do klienta, wygląda jakby tępy bot tam pracował.
@InstalTube_pl Przepraszam, że musiałeś czekać na moją odpowiedź, ale musiałam dokładnie przeanalizować tę sytuację. Działam już w tym temacie i postaram się pomóc, ale daj mi proszę trochę czasu. Zrobię co mogę, aby wyjaśnić tę sprawę.
Dzięki za pomoc prosze o poruszenie zaistniałego problemu i rozwiązanie go tak szybko jak to możliwe w drugiej kwestii prosze o nakreślenie formy rekompensaty za bezpodstawne blokowanie konta.
Nie wiem czy macie wpływ by pozycjonowanie podnieść do stanu sprzed tej chorej akcji
@InstalTube_pl Dobra informacja jest taka, że Twoje konto jest już odblokowane. Zgodnie z zasadami na rozpatrzenie reklamacji mamy 14 dni i jak najbardziej masz powody do jej złożenia, więc poczekaj proszę teraz na odpowiedź. Co do szczegółów całej tej sytuacji, poproszę Cię jeszcze o cierpliwość. Nie otrzymałam jeszcze wszystkich informacji, więc wciąż działam, aby wyjaśnić tę sprawę.
@_HolaOla_Dzięki za zainteresowanie się problemem w odróżnieniu od działu bezpieczeństwa transakcji osoby tam działający mam wrażenie chełpią się uprzykrzając komuś pracę.
Co do zasady napisałem kilkanaście interwencji z określeniem na jakiej zasadzie ktoś z waszej strony stwierdził że klient zgłosił reklamację a nie zwyczajowy zwrot produktu. Niestety nie usyskałem na to odpowiedzi. Jak dla mnie nie ma podstaw w dalszym ciągu by traktować zgłoszenie w dyskusji jako początek reklamacji. Nie ma tam elementarnych cech które wskazują na to iż klient wnosi reklamację a juz ostatecznie ten fakt dobija iz klient dokonał zwrotu poprzez formularz zwrotów. Nie określił swoich żądań reklamacyjnych.
Na pewno ten temat nie zostanie pozostawiony w takim stanie z naszej strony.
I kolejne potwierdzenie braku kompetencji pracowników DZIAŁU BEZPIECZEŃSTWA TRANSAKCJI, pani na infolinii (poniżej potwierdzenie mailowe ze strony allegro), stwierdziła iż nie było podstaw do blokowania konta ponieważ dział bezpieczeństwa transakcji błędnie okreslił iż klient złożył reklamację a tak naprawdę nie było podstaw by traktować informację od klienta jako reklamację. Zgodnie z terminami zwrot mielismy rozliczyć do dnia 28-03 a blokada została nałozona 26 tak samo jak wypłata z POK przez bohatera z działu bezpieczeństwa transakcji.
Treść maila:
Dzień dobry,
kontaktuje się z Panem w sprawie naszej rozmowy telefonicznej.
Zgodnie z Pana prośbą przesyłam informację odnośnie zwrotu środków w sytuacji kiedy kupujący odstąpił od umowy.
Na zwrot kosztów ma Pan 14 dni licząc od daty otrzymania odstąpienia.
Mam nadzieję, że wiadomość okaże się pomocna.
Zależy nam na poznaniu opinii naszych kluczowych Partnerów, dlatego na adres e-mail może zostać wysłana ankieta dotycząca mojej pracy. Ankieta jest krótka, a jej wypełnienie nie powinno zająć dłużej, niż dwie minuty. Zachęcam do jej wypełnienia.
Pozdrawiam
// Natalia [edycja]
Zespół Allegro
Proszę o jak najszybsze rozpatrzenie reklamacji : 22308885
@InstalTube_pl Na zwrot kosztów ma Pan 14 dni licząc od daty otrzymania odstąpienia.
zapomnieli że sprzedawca może się wstrzymać do czasu otrzymania towaru a z tego co pisałeś klient nie odesłał 😞
@_HolaOla_ właśnie wychodzą problemy z tymi Waszymi formularzami, nikt nie wie czy to reklamacja czy zwrot 😞
Problem jest w braku zrozumieniu problemu po stronie osoby która dokonała bezpodstawnej blokady robiąc to w dni wolne od pracy tym samym byliśmy pozbawieni jakiejkolwiek reakcji. Nie otrzymaliśmy jakiejkolwiek informacji że klient wg zgłosił się do POK a kolejno w ciągu godziny wypłacili gotówkę z pok i dokonali blokady konta.
Fakt @kostas11 formularz winien mieć możliwość oznaczenia czy klient dokonuje zwrotu ustawowego czy zwrotu do celów reklamacyjnych.
@InstalTube_pl coraz większych ignorantów zatrudnia allegro do odpisywania w dyskusjach
nie licz na żadne przepraszam, ze strony serwisu
przypominam wszystkim zainteresowanym ,że zwrot towaru w ustawie konsumenckiej to nie to samo co odstąpienie od umowy czy reklamacja
@InstalTube_pl wypłata z pok to pikuś
u mnie w dyskusji dzisiaj allegro niczym pis 14 emeryturę, zaproponowało kupującemu ponowną wypłatę środków z pok
(sprawa opisywana tu na forum w innym wątku)
wg allegro każda bzdura przejdzie w dyskusjach @_HolaOla_ ogrnijcie ten temat bo to nie jest już śmieszne
Żartujesz? co znaczy "ponowna wypłata środków z pok" ?
Myślę że to jest wg. DBT właśnie pro-klienckie działania mające podnieść wiarygodność platformy, ale walić to że potrącą to z kieszeni sprzedawcy.
@REDz miesiąca na miesiąc mam wrażenie że wprowadzają boty a nie ludzi do obsługi choć myślę że boty wykazały by się większą inteligencją i zrozumieniem problemu aniżeli pseudo doświadczeni pracownicy działu BT z odpowiednimi do pracy kompetencjami.
Nie liczę na przepraszam uwierz mi że kosztowało mnie to tyle niepotrzebnych nerwów że nie zakończę z nimi tego tematu do momentu kiedy nie wykażą swojej winy i nie otrzymamy zgodnie z reklamacją zakładanej ilości darmowych wyróżnień.
niestety poziomu pozycjonowania jaki mieliśmy sprzed tej akcji nie jestesmy w stanie tak szybko odbudować. Ale tam nikt nie rozumie że zamawiasz tak jak w naszej sytuacji towaru za blisko 100 tyś a pod aktualny sezon w naszej branży który mieliśmy sprzedaż jak zakładaliśmy w 3 tyg teraz to będzie trwało dwa razy dłużej a terminów spłaty nikt mi nie wydłuży chyba że wszechmogący bohater z tego działu.
Ignorancja pełną gębą.
Co najnieśniejsze tytułowy problem został rozwiązany a jakiś baran z działu BT poinformował nas że konto odblokują jak rozwiążemy dwie dodatkowe dyskusje z tym że założyli je klienci którym okres reklamacji upływa 5-04 no głowa mała.
@_HolaOla_Chciałbym pokazać w jaki sposób jako sprzedawcy jesteśmy traktowani przez wasz dział reklamacji. Odpowiedź na wniesioną reklamację oczywiście w terminie:) w ostatni regulaminowy dzień o godzinie 16 zapewne Pan który wydawał reklamację pracuje do 16/17 tym samym na odczep się i bez większego zaangażowania w sprawę. oczywiście uważa wniesioną reklamację jako bezpodstawną. Poniżej treść wiadomości:
dziękuję za zgłoszenie.
Panie Michale, przeanalizowałem złożony wniosek o rekompensatę przez Kupującego kost-piotr i Pana reklamację odnośnie tej decyzji.
Chciałbym poinformować, że Kupujący zgłosił problem 3 marca w toku otwartej dyskusji. Ze względu na to, że decyzja reklamacyjna, ani informacja, która potwierdziłaby rozwiązanie reklamacji Klienta, zdecydowaliśmy się na zaakceptowanie wniosku o rekompensatę. Decyzja ta była podyktowana brakiem Pana reakcji w dyskusji.
Przypominam również, że zgodnie z regulaminem pkt. 10.2 są Państwo zobowiązani do aktywnego uczestniczenia w dyskusji. 17 marca wystosowaliśmy pytanie do Kupującego o stan rozwiązania jego problemu. Mimo to nie wypowiedzieli się w niej Państwo, dlatego nie mogliśmy uznać, że sprawa jest już zakończona, gdy Kupujący zdecydował się oznaczyć dyskusję jako nierozwiązaną 26 marca.
Wobec tego nie mam podstaw do pozytywnego rozpatrzenia Pana reklamacji i zaakceptowania Pana roszczenia w tej sprawie.
Z pozdrowieniami
Patryk [edycja]
Ekspert ds. reklamacji
Zespół Allegro
Najważniejsza część decyzji eksperta :
"Chciałbym poinformować, że Kupujący zgłosił problem 3 marca w toku otwartej dyskusji." - a w kolejnych zdaniach powołuje się na to iż podstawą blokady konta było brak odpowiedzi na reklamację to wkońcu w toku dyskusji klient zgłosił reklamację czy wyraził jedynie iż zaistniał problem.
Z naszej wiedzy oraz naszego zaprzyjaźnionego prawnika reklamacja by mogła być za taka uznana musi mieć pewne formy prawne. niestety w żaden sposób dział reklamacji się do tego nie odniósł a to również było zawarte w naszej reklamacji. Oczywiście wnieśliśmy odwołanie od wniesionego "werdyktu eksperta".
Istna żenada i kpina ze sprzedawcy. Klient poinformował o uszkodzeniu w toku dyskusji klika dni po tym nie odpisuje w dyskusji i wypełnia formularz zwrotu ( tym samym czekamy na zwrot by go rozliczyć i w ten sposób rozwiązać problem o czym informowaliśmy w dyskusji) a dział bezpieczeństwa urządza sobie eldorado i strzela gdzie popadnie byle w statystykach wyglądało poprawnie.
Oczywiście jeżeli nie pochylicie się nad tematem i nie uznacie własnej winy w zaistniałym problemie wystąpimy na drogę sądową. Jeżeli mielibyśmy zrezygnować ze sprzedaży na allegro tylko po to by pokazać jaki jest nasz stosunek do takich działań to to zrobimy a wy pozbawicie się miesięcznych wpływów na około 50-70 tys miesiąc w miesiąc z tytułu prowizji i wszelkich dodatkowych opłat.
Proszę o pilną reakcję w temacie @_HolaOla_
@InstalTube_pl Cześć. Oczywiście możesz nie zgadzać się z decyzją reklamacyjną i masz prawo do złożenia odwołania - reklamacja zostanie rozpatrzona ponownie. Przekażę Twoją wiadomość do Działu Bezpieczeństwa, który weryfikuje Twoją sprawę.
Odpowiedzi z cyklu uważam że niebo jest różowe. Oczywiście masz takie prawo to jest twoje subiektywne odczucie.
Ja liczyłem raczej na pomoc w ogarnięciu tego chorego problemu i wyjaśnienie osobie która dokonała blokady że nie miała do tego jakichkolwiek podstaw.
Ale widzę że bez pozwu tu się nie skończy a poziom mojej irytacji w ostatnim miesiącu sięgnoł apogeum