anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zablokowane konto, reklamacja w sprawie opłat na rachunku w toku, brak odpowiedzi Allegro. co robic?

defipad
#8 Zapaleniec#

Od 01.04.2021 toczymy z Allegro dyskusje w sprawie reklamacji za naliczone dodatkowe opłaty za przesyłki. Od 20.04.2021 Allegro urwało kontakt w tej sprawie i nie ustosunkowało się w żaden sposób do wiadomości z przesłaną listą konkretnych przesyłek za które w naszym mniemaniu została błędnie naliczona opłata za przesyłkę niestandardową. Zablokowali konto i usuwają oferty z powodu braku opłaty faktury mimo trwającej reklamacji w sprawie rachunku Allegro. Wysłane były wiadomości oraz prowadzony był kontakt telefoniczny w sprawie ustalenia czy wiadomości dotarły do zespołu zajmującego się naszą reklamacja i otrzymaliśmy potwierdzenie doręczenia. W rozmowach wielokrotnie padło z naszej strony pytanie czy konto nie zostanie zablokowane z tego powodu do czasu trwania reklamacji i otrzymaliśmy potwierdzenie, że nie zostanie. Co powinnyśmy zrobić w tej sytuacji? Allegro nie odpowiada, a najlepiej sprzedające oferty zostały usunięte i kolejne są usuwane, a nie mamy możliwości wznowienia. 

 

Czy ktoś ze sprzedawców miał kiedyś podobną sytuację, proszę o pomoc 🙂

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@defipad Na koncie, z którego piszesz, jest automatyczna blokada sprzedaży, bo od marca nie odnotowaliśmy wpłaty. Kiedy uregulujesz rachunek, korzystanie z Allegro stanie się ponownie możliwe.

Jeśli chodzi o reklamację, widzę że na kwietniowe wiadomości w tej sprawie odpowiedzieliśmy. Maile wysłane dzisiaj również nie pozostaną bez odpowiedzi. Proszę Cię o cierpliwość.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

defipad
#8 Zapaleniec#

Dzięki za reakcje. Nie opłacamy rachunku ponieważ jak wspomniałam wcześniej jest do niego założona reklamacja. Nie otrzymaliśmy odpowiedzi na wiadomość od 20.04.2021 dlatego próbujemy się kontaktować wszystkimi możliwymi kanałami. Otrzymujemy odpowiedzi na wiadomości które nie są najważniejsze, a najważniejsza jest wiadomość z dnia 20.04.2021, która nie została przez was uwzględniona w tych "wszystkich kwietniowych odpowiedziach" 

Proszę o uwagę czytając pierwszą informację gdyż zostałam poinformowana ze dopóki reklamacja jest w toku konta nie zostaną zablokowane.

Niestety cierpliwość się kończy po 14 dniach braku reakcji i blokady konta 😞

oznacz moderatorów