Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Mam problem z jednym klientem wysłałem przedmiot i w statusie jest ze doręczona, klient twierdzi iż nie otrzymał przesyłki.
Taka sytuacja najpierw pracownik allegro napisał w dyskusji ze sprzedający ma obowiązek złożyć reklamacje co nie jest prawda. Później zablokowali mi konto wiec pisałem do Allegro aby złożyli reklamacje w moim imieniu ja nie mam umowy z Dpd i kilka dni nie mam odpowiedzi na moje zgłoszenie. Czy jest na allegro jakiś kompetentny pracownik który ogarnie tę sprawę ? @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Przepraszam w dyskusji allegro napisało ze kupujący ma złożyć reklamacje
Moderacja nie udzieli Ci odpowiedzi ani nie wesprze, a dlaczego nie złożysz reklamacji możesz pobrać upoważnienie i złożyć. A tak musisz rozwiązać problem z kupującym, bez tego z pewnością Ci nie odblokują.
Rozumie wiem tylko bardziej chodzi o to że jak allegro może zatrudniać takich pracowników.
najpierw wprowadza w błąd. Przecież sami mogą złożyć reklamacje w moim imieniu.
nie jednokrotnie przez nich reklamuje paczki i nie ma problemu.
@wiktorstal nie możesz w ten sposób podchodzić do sytuacji , w przypadku wystąpienia opisanego przez Ciebie problemu liczy się czas !! ,a tylko Ty masz na to wpływ bo allegro ma to ......gdzieś . Natychmiastowe złożenie interwencji u przewoźnika oraz załączenie jej potwierdzenia w dyskusji daje Ci troszkę czasu , odpowiedź zwykle otrzymujesz w ciągu 24-48 H i masz podkładkę w postaci oświadczenia przewoźnika .
@wiktorstal nie blokują kątów tylko konta , sprzedawałeś jako przedsiębiorca czyli odpowiadasz za przesyłkę do chwili jej doręczenia, Twoim obowiązkiem jest dowieźć , że paczka została w prawidłowy sposób dostarczona .
Przepraszam za literówkę. Tak zgadza się wiem o tym ze jako przedsiębiorca odpowiadasz za przesyłkę do chwili jej doręczenia. Ale czemu nie złoża reklamacji w moim imieniu jak prosiłem i nie było by problemu.
Jeszcze sami pisali ze kupujący musi złożyć reklamacje takich prostych rzeczy nie wiedzą.
@mdrogeria 😂Jak już poprawiamy błędy to nie "dowieźć", a dowieść czyli udowodnić😆
@Ziolko39 skąd wiesz co miałem na myśli ......Obie formy: DOWIEŚĆ i DOWIEŹĆ są poprawne, ale każda z nich oznacza coś innego. DOWIEŚĆ wywodzi się od WIEŚĆ (WIEŚĆ – WIODĘ) w znaczeniu 'prowadzić', a DOWIEŹĆ – od WIEŹĆ (WIEŹĆ – WIOZĘ), czyli 'transportować kogoś lub coś pojazdem, wózkiem itp.
@mdrogeria Chciałem sobie pożartować > a kontekstu Twojego postu wynika, że miałeś na myśli udowodnić, a nie dostarczyć😅
jako przedsiębiorca czyli odpowiadasz za przesyłkę do chwili jej doręczenia
@mdrogeria Przesyłka została doręczona, sprzedawca ma potwierdzenie od kuriera
Patologia goni patologię
Serwis, który odpowiada za swoje wysyłki, blokuje konto użytkownika, bo jego usługi nie działają. To allegro jest winne tej sytuacji, zamiast wyjaśnić sprawę, przeprosić użytkownika to co robi?
standard allegro - to nie my, to nie nasza ręka
@RED Autor wątku pisze o ,,statusie ,, to żaden dowód , jak pisałem , tylko oświadczenie przewoźnika ,nic innego nie wymodzisz .