Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
witam, od niedzieli prowadzę potyczkę z działem bezpieczeństwa, bo zablokowali mi sprzedaż oraz wypłaty. Nie wiem nawet dlaczego, ale okej wysłałem wszystkie zdjęcia o które prosili. Pani napisała ze wszystko okej, konto zostało aktywowane (zniknął baner o blokadzie) i napisała, ze mogę już wypłacić pieniądze.
mimo tego nie mogłem zlecić przelewu oraz mail o wypłacie poprzedniego przelewu się nie pojawił.
zadzwonilem do Allegro do działu finansów i powiedzieli ze mam nałożona blokadę na wypłacanie… pan powiedział ze wygeneruje wiadomość do DB i wszystko powinno być super. Po rozmowie otrzymałem wiadomość e-mail ze moje konto zostało całkowicie zawieszone tak jak na początku w niedziele!! Ja już nie wiem co mam robić, może wy mi pomożecie…
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Może moderator coś podpowie ale jak znam życie to zasada jest żeby prowadzić korespondencje z DB.😐
@Client:103014858 Na ten moment polecam poczekać cierpliwie na odpowiedź od działu bezpieczeństwa. Nie ma innego sposóbu, abyśmy mogli odblokować Twoje konto, więc to jedyna rzecz, którą mogę Ci polecić.
A ile to w praktyce może potrwać? Bo jakby pan od laptopa już go ma i jest bardzo zadowolony a ja nie bo nie mam pieniędzy. A jestem umówiony z panem od **piiip** na zakup komputera i on nie będzie czekać w nieskończoność bo Allegro ma takie widzimisie ….
@Client:103014858 Jak długo to najjaśniejszy nie wie, musisz pisać z DB.😁
@Client:103014858 A czy możesz wyjaśnić, dlaczego wystawiasz ofertę konsoli na Allegro jeśli sprzedałeś ją w innym serwisie?
bardzo źle mnie pani moderator zrozumiała, za pieniądze sprzedane z konsoli kupuje komputer na **piiip**. Nie sprzedaje tam KONSOLI
@Client:103014858 W takim razie bardzo mi przykro, ale dział bezpieczeństwa również zrozumiał to w ten sam sposób. Opisz proszę swoją sytuację jeszcze raz, spokojnie i od początku w korespondencji mailowej, którą z nami prowadzisz, a otrzymasz od nas odpowiedź tak szybko jak tylko będzie to możliwe.
w sensie chodzi pani o te wiadomość do DB w której mówiłem o tym ze po konsole ma być pan z tamtego serwisu? To on sie nie zjawił, ofertę tam usunąłem i dlatego wystawiłem na Allegro.
@Client:103014858 Dokładnie o to chodzi. Napisz proszę to wyjaśnienie w korespondencji z działem bezpieczeństwa. To przyspieszy weryfikowanie Twojej sprawy.
Mam czekać z wysłaniem konsoli do klienta do czasu gdy dział bezpieczeństwa odblokuje moje konto, czy mogę bez stresu mu to wysylac bo sam już nie wiem..
Czyli to zemsta allegro 😆 bo chcesz kupić komputer na pitupitu a nie na allegro. Teraz niby zasłania się nieumiejętnością czytania ze zrozumieniem. I nadal blokują aż może zmienisz zdanie.