Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zablokowano mi przewidzianą na 1 dzień miesiąca wypłatę środków - 19 tys. Wszystko bez jakiegokolwiek uprzedzenia oraz wyjaśnienia po fakcie. Na zgłoszenie przez formularz otrzymałem informację, że skontaktują się w tej sprawie z operatorem i dalej cisza, brak kolejnych wiadomości. Kontakt telefoniczny oczywiście niemożliwy. To są jakieś **piiip**kie metody.
Miałeś wcześniej aktywne wypłaty? Jeśli tak, to operator sam nie blokuje wypłat, dzieje się tak na wniosek Allegro. Domagaj się wyjaśnień na czacie lub przez formularz tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=4b9531bc-1c7f-488f-9b10-4a7888ea5bdf
Tak, wcześniej wszystko działało prawidłowo. Przez formularz zgłoszeni złożyłem , jak napisałem powyżej. Jedyną nic nie wyjaśniającą odpowiedź otrzymałem w środę i dalej cisza.
megamind podejrzewam ,zechodzi o dosłanie dokumentów do konta , masz idealną jakość więc blkada z tego podwodu nie możliwa ,
Dostałem wcześniej informację z PayU z żądaniem przesłania jakiegoś oświadczenia i to zrobiłem. Zablokowano mi natomiast wypłatę z Przelewy24 a to było aktywowane, nie pamiętam dokładnie, rok temu, góra dwa - wszystko było wysłane i działało do poprzedniego miesiąca. Chyba Allegro nie kontroluje już do końca co się u nich dzieje.
To nie może być tak, że Allegro sobie blokuje cudze pieniądze. Muszą być podstawy prawne i regulaminowe i muszą być podane konkretne powody. Jeżeli tych powodów nie znasz i Allegro mimo wezwań ich nie podaje, to zacznij domagać się wypłaty swoich pieniędzy wraz z odsetkami. Wyślij w tej sprawie list polecony za potwierdzeniem odbioru.
Do przelew 24 wcześniej nie byl konieczny skan dowodu osobistego , a teraz jest . Informowali o konieczności uzupelnienia jakoś na wiosnę , może tu tkwi przyczyna .
Żadnej informacji nie otrzymałem. Zresztą wymaganie skanu dowodu osobistego chyba nie ma podstaw prawnych. Ponadto problemem jet to, że Allegro nie kwapi się w żaden sposób do rozwiązania tej sytuacji.
megamind instytucje finansowe aktualnie mają prawo żądania skanu tego dokumentu .
Nawet jeśli, zresztą nadal nie wiadomo o co chodzi, to zablokowanie takiej kwoty bez jakiejkolwiek informacji to zwykłe bandyctwo.
@megamind Otrzymałeś od nas dzisiaj dwie informacje, więc jesteśmy w kontakcie z Tobą w tej sprawie. Postaramy się wyjaśnić tę sytuację, ale kontynuuj proszę z nami korespondencję mailową w tej sprawie.
Tak dostałem, ale po założeniu tego wątku i czekałem na to od środy. Udzielone odpowiedzi niestety nie wniosły nic do sprawy. Nadal nie mam swoich pieniędzy ani konkretnych wyjaśnień.
Problem ostatecznie rozwiązano wczoraj i mogłem wypłacić pieniądze. Otrzymałem informację, że usługa została zweryfikowana - choć wcześniej żadnej informacji o weryfikacji nie było, a wypłaty do problematycznego momentu zawsze otrzymywałem zgodnie z planem.
@megamind dziękuję za informację i mam nadzieję, że taka sytuacja się nie powtórzy 🙂