Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klienta otwiera dyskusje pomijam fakt, że bez kontaktu wcześniejszego, że nie otrzymał zwrotu pieniędzy 3 dni po otrzymaniu go przez nas. Kliknąłem zwrot następnego dnia po jego otrzymaniu i dzień przed otwarciem dyskusji. Klient twierdzi, że nie chce zwrotu na konto które podał w formularz zwrotu tylko na konto, które umieścił w przesyłce na kartce. Za późno. Poszło przez allegro finanse. Ale cała choroba tego wszystkiego polega na tym, że dzisiaj odezwał się bot-człowiek cokolwiek oferujący zwrot z tytułu POK.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Pytam na jakiej podstawie, jakim prawem oferujcie klientowi złożenie POK skoro pieniądze został zwrócone poprawnie zgodnie z jego prośbą na konto w formularzu zwrotu?
BOT działa tak jak jest zaprogramowany i winić maszyny za to nie można jak już to jego twórcę
@europa89 Jak sam zauważyłeś jest to automatyczna wiadomość z systemu na podstawie kontekstu całej rozmowy między Tobą, a Kupującym. Skoro zwrociłeś środki to nawet jeśli kupujący rzeczywiście złożyłby wniosek do POK to prawdopodobnie i tak zostałby automatycznie odrzucony. To, że informujemy kupującego o samej możliwości ubiegania się o rekompensatę z POK nie jest równoznaczne z tym, że rzeczywiście zostanie ona zrealizowana, bo każdy wniosek jest indywidualnie rozpatrywany.