anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zacznij sprzedawać na allegro.sk

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

Uruchomiliśmy allegro.sk! Kupujący ze Słowacji mogą już wejść na nową stronę i zrobić na niej zakupy, a Wy możecie zacząć sprzedawać za granicą.

Jeśli udostępniacie oferty na allegro.sk, mogą się w nich pojawiać pierwsze zamówienia. W zakładce Mój asortyment sprawdzicie, które Wasze oferty są już teraz widoczne dla kupujących na allegro.sk.

Jak rozpocząć sprzedaż na allegro.sk

Zacznijcie od dodania metod dostawy do Słowacji – także tych z płatnością za pobraniem. To opcja popularna wśród słowackich klientów. Nawet jeśli kupujący nie odbierze takiej przesyłki, do końca roku za jej odesłanie zapłacicie jedynie symboliczną kwotę – równowartość około 1 złotówki, czyli 0,25 EUR. Sprawdźcie szczegóły.

Zanim wprowadzicie produkty na rynek słowacki upewnijcie się, że macie wpis w wymaganych rejestrach, a Wasze produkty są dopuszczone do obrotu na tym rynku. Zwróćcie szczególną uwagę na przepisy dotyczące odpadów i opakowań oraz recyklingu. Zapoznajcie się także z różnicami w polityce zwrotów na rynkach zagranicznych.

Opiszcie zasady reklamacji i gwarancji, które obowiązują w Słowacji oraz dodajcie ich tłumaczenia. Wystarczy, że skorzystacie z naszych automatycznych tłumaczeń i sprawdzicie ich poprawność.

Za pomocą kilku kliknięć możecie zgłosić swoje oferty do udostępnienia na allegro.sk. Zobaczcie, jak udostępnić ofertę krok po kroku.

Przejdźcie do zakładki Mój asortyment, aby zarządzać swoimi ofertami i przygotować je do udostępnienia na allegro.sk. Dowiedzcie się, jak wykorzystać do tego nowe opcje w zakładce. Jeśli zgłosicie do udostępnienia ofertę, która nie spełnia wszystkich warunków – podpowiemy Wam, co należy w niej dodać lub poprawić.

Sprzedażą na wszystkich rynkach możecie zarządzać w jednym miejscu – w zakładkach, które dobrze znacie i w języku, w którym korzystacie z Allegro. Jednocześnie klienci ze Słowacji zrobią zakupy w swoim języku – na stronie, która odpowiada ich potrzebom i przyzwyczajeniom.

Za zakupy na allegro.sk kupujący zapłacą w euro (EUR). Pieniądze w euro możecie wypłacać:

  • na ten sam rachunek bankowy, którego używacie do wypłat w złotówkach – w tym celu sprawdźcie, czy macie uzupełniony numer SWIFT w zakładce Ustawienia wypłat. Za przewalutowanie przelewu odpowiadać będzie Wasz bank.
  • na osobny rachunek do wypłat w euro – aby uniknąć przewalutowania przelewów, możecie ustawić wypłaty na rachunek bankowy, który przyjmuje wpłaty w euro.

Z nami również rozliczycie się w euro. Zasady rozliczeń i szczegółowe stawki możecie poznać, zanim jeszcze udostępnicie pierwszą ofertę. W kalkulatorze opłat możecie sprawdzić, ile zapłacicie za sprzedaż również na allegro.sk. Szczegółowe podsumowanie opłat dla każdego rynku zobaczycie też w formularzu wystawiania.

Co z jakością sprzedaży

Wasze działania na rynku słowackim będziemy uwzględniać także w panelu Jakość mojej sprzedaży – zsumujemy wyniki ze wszystkich rynków. 

Przez pierwsze tygodnie nie będziemy jednak wliczać ocen sprzedaży i poleceń od kupujących ze Słowacji do statystyk. Oznacza to, że nie uwzględniamy ocen i poleceń w:

  • procencie poleceń
  • średniej ocenie sprzedaży
  • w miarach: Zadowolenie kupujących i Polecenia od kupujących.

O dacie zakończenia tego okresu damy Wam znać co najmniej 15 dni wcześniej.

 

W miarach Terminowe odpowiedzi i Średni czas odpowiedzi nie liczymy czasu odpowiedzi w dni ustawowo wolne od pracy – zgodnie z polskim kalendarzem świąt. Kalendarz świąt dla rynku słowackiego będzie obowiązywał tylko sprzedających, którzy zarejestrują na nim swoje konta.

Dowiedz się więcej o allegro.sk

Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółowymi informacjami o sprzedaży na allegro.sk, w tym o:

Zapraszamy na webinar

Jeśli chcecie uporządkować wiedzę, zachęcamy do wzięcia udziału w webinarze o allegro.sk 1 marca o 12:00. Zgłosić chęć udziału możecie tutaj.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

Client:117142623
#9 Pomysłodawca#

dostałem do Was maila

Jak zacząć sprzedawać na allegro․sk

Zacznij od dodania metod dostawy do Słowacji – także tych z płatnością za pobraniem. To opcja popularna wśród słowackich klientów. Nawet jeśli kupujący nie odbierze takiej przesyłki, do końca roku za jej odesłanie zapłacisz jedynie symboliczną kwotę – równowartość około 1 złotówki, czyli 0,25 EUR. Sprawdź szczegóły.

Najbardziej interesuje mnie gdzie mogę kupić euro po 4zł. Bardzo chętnie kupię dużą ilość 😂

oznacz moderatorów

Kraina_Albumow
#9 Pomysłodawca#

@nat_not 

Wpis bardzo wprowadza w błąd:

Jak rozpocząć sprzedaż na allegro.sk

Zacznijcie od dodania metod dostawy do Słowacji

Należy bowiem zacząć od spełnienia wymogów formalnych aby sprzedaż była zgodna z prawem - co oznacza m.in. rejestrację na słowackim odpowiedniku BDO i umowę z firmą (przedstawicielem), który w naszym imieniu zajmie się recyklingiem/utylizacją opakowań jakie na ten rynek wprowadzimy wysyłając paczki.

Bez posiadania stosownych wpisów sprzedaż na tym rynku nie powinna być technicznie możliwa (jak jest np. na niemieckim). No chyba, że serwis Allegro popiera kombinatorów typu "a może nikt się nie przyczepi" i handel niezgodny w prawem.

Namawiając do ustawienia cenników bez weryfikacji spełnienia prawnych wymogów przykładacie rękę do handlowej patologii.

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

A wypadało by dopisać grubymi literami " zanim zaczniesz  wystawiać zastanów się czy warto"

oznacz moderatorów

megii_ss
#12 Orędownik#

Dlatego kładę lachę na rynek SK i CZ. Mam gdzieś wieczne problemy z tego wynikające. Człowiek dostaje białej gorączki jak widzi polskich klientów i ich roszczenia z d.... a gdzie tu dalej....... 

oznacz moderatorów

carstuff_pl
#7 Wielbiciel#

Przestrzegam przed wystawianiem ofert na allegro.sk, ale również na allegro.pl z opcją dostawy do czech i słowacji , i sugeruję usunięcie wszystkich opcji dostawy do tego kraju , pracownicy allegro wprowadzają w błąd , nie znając własnego regulaminu . W związku z koniecznością zarejestrowania się w Słowackim BDO  spytaliśmy co mamy zrobić aby nie oferować produktów na tym rynku , spytaliśmy się , czy należy usunąć opcję dostawy DPD/DHL do czech i słowacji , na co otrzymaliśmy odpowiedź, że nie koniecznie - wystarczy wycofać oferty z rynku słowackiego - co uczyniliśmy . Następnego dnia otrzymaliśmy zamówienie od klienta , po zgłoszeniu sprawy do allegro, że ich pracownik udzielił nie kompetentnej odpowiedzi i prosimy o interwencję , allegro jak zawsze odpowiedziało "to Państwa sprawa" , żeby pobierać ogromne prowizje , opłaty dodatkowe  to pierwsi, ale żeby wziąć na siebie odpowiedzialność , za pracownika który wprowadził nas w błąd to już nie. Czyli sprzedawco - oszukaliśmy Cię , ale nie przyznajemy się do błędu . 


oznacz moderatorów

donjanko
#8 Zapaleniec#

Hmm. To będąc w UE, nie można sprzedawać na rynek UE w innym państwie bez dodatkowych zezwoleń ?

oznacz moderatorów

Etno_Folk
#1 Nowicjusz#

Proszę o informację, dlaczego w naszych cennikach dostawy bez naszej wiedzy zostały włączone przesyłki Allegro Packeta na Słowację, mimo że w zeszły czwartek specjalnie je powyłączaliśmy, ponieważ nie chcemy sprzedawać na Allegro.sk, a na Słowację nadawać tylko DHL, DPD i umowy własne? To samo dotyczy przesyłek pobraniowych DPD i DHL. - my je wyłączyliśmy, wy je włączyliście sami. I tak co tydzień mamy sprawdzać i wprowadzać od nowa zmiany w cennikach dostaw dla Słowacji?
Argument, że mamy włączoną Packetę i DHL na Czechy to nie jest żaden argument, ponieważ to my jako sprzedawca powinniśmy mieć ostateczną decyzję nad tym na jakich rynkach sprzedajemy i jakimi formami wysyłki wysyłamy.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Etno_Folk Podajcie proszę numery przykładowych ofert, z których usunęliście te metody dostawy, a są nadal dostępne.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Etno_Folk
#1 Nowicjusz#

Już nie są ponieważ znów poświęciliśmy czas i usunęliśmy je ponownie z cenników.
We wszystkich cennikach była dodana Packeta (oczywiście w tych gdzie była Packeta na Czechy).
W większości dodane było DHL i DPD Pobranie do Słowacji.

Przykładowe oferty z różnych cenników dostawy:

13990191188

11529514405

14378120297

14731577642

13395149843

14489715206 - tu nie ma paczkomatów, ale DHL i DPD Słowacja za pobraniem były włączone

 

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Etno_Folk Jeśli problem w tej chwili nie występuje, nie mogę przekazać tych ofert do weryfikacji. Jeżeli w przyszłości podobna sytuacja będzie mieć miejsce, proszę o ponowne zgłoszenie.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów