anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zakładka dostawa

Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

Przestawiły się zakładki w dostawie i nie można u nikogo podejrzeć cennika krajowego bo ustawia się na cenniku za granicę. cennik.jpg

 

_____________
Kama
oznacz moderatorów
16 ODPOWIEDZI 16

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Kaliope_Brzeg Cześć! Dzięki za sygnał. Czy masz u siebie możliwość wybrania wysyłki do Polski w rozsuwanej liście?

ko_alka_0-1641303581510.png

oznacz moderatorów

Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@ko_alka  Tak, można rozwinąć zakładkę i zmienić na cennik krajowy.

_____________
Kama
oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Kaliope_Brzeg Dzięki za potwierdzenie. Zgłosiłam prośbę, żeby zakładka "Dostawa" domyślnie przekierowywała do opcji dostawy do Polski, a nie za granicę - wrócę tu, kiedy otrzymam odpowiedź. 

oznacz moderatorów

Agent051
#16 Inspirator#

 @ko_alka zmienianie cennika w każdej ofercie też nic nic nie da, bo po wyjściu z oferty cenniki krajowe znikają.

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Kaliope_Brzeg @Agent051 Problem z wyświetlaniem domyślnej opcji dostawy za granicę w zakładce "Dostawa" już nie występuje. Jeszcze raz dziękuję za zgłoszenie!

oznacz moderatorów

AlePiesio
#14 Krzewiciel#

Screenshot_2022-01-05-09-28-03-905_pl.allegro.jpg

Jak nie istnieje? Jak u mnie domyślnie pokazuje za granicę...

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@AlePiesio Dzięki za sygnał - możesz mi napisać z jakiej wersji aplikacji na Andoridzie korzystasz? (Allegro -> Moje Allegro -> O programie) 

oznacz moderatorów

AlePiesio
#14 Krzewiciel#

Proszę.

Screenshot_2022-01-05-09-41-36-030_pl.allegro.jpg

oznacz moderatorów

beontime
#8 Zapaleniec#

Ten sam problem (tylko w aplikacji mobilnej). W przegladarce podstawia domyslnie "wysylka do Polski". Potencjalnie na pierwszy rzut oka "odstrasza" to klientów.

oznacz moderatorów

Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@ko_alka  

U mnie już jest ok, ale w aplikacji nadal ustawia się na dostawie za granicę.

_____________
Kama
oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Kaliope_Brzeg @AlePiesio @beontime Wprowadziliśmy poprawki w aplikacjach, problem nie powinien już występować - ale proszę Was jeszcze o potwierdzenie 🙂 

oznacz moderatorów

beontime
#8 Zapaleniec#

U mnie już pokazuje poprawnie. Jest ok.

oznacz moderatorów

Kaliope_Brzeg
#21 Demiurg#

@ko_alka   Teraz wszystko gra 😊 Dzięki

_____________
Kama
oznacz moderatorów

AlePiesio
#14 Krzewiciel#

Teraz jest ok.

oznacz moderatorów

Agent051
#16 Inspirator#

@ko_alka to może dzisiaj, dla odmiany wyjaśnij dlaczego z jakości sprzedaży zniknął obrót z ostatnich 30 dni, a razem z nim punkty za ten parametr.
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_   

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Agent051 W chwili obecnej w Jakości Sprzedaży występuje problem z miarą obrót (0 zł). Zespół już pracuje nad przywróceniem miar obrotu i punktów. Proszę Cię o jeszcze chwilę cierpliwości. 

oznacz moderatorów