Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Przestawiły się zakładki w dostawie i nie można u nikogo podejrzeć cennika krajowego bo ustawia się na cenniku za granicę.
@Kaliope_Brzeg Cześć! Dzięki za sygnał. Czy masz u siebie możliwość wybrania wysyłki do Polski w rozsuwanej liście?
@ko_alka Tak, można rozwinąć zakładkę i zmienić na cennik krajowy.
@Kaliope_Brzeg Dzięki za potwierdzenie. Zgłosiłam prośbę, żeby zakładka "Dostawa" domyślnie przekierowywała do opcji dostawy do Polski, a nie za granicę - wrócę tu, kiedy otrzymam odpowiedź.
@ko_alka zmienianie cennika w każdej ofercie też nic nic nie da, bo po wyjściu z oferty cenniki krajowe znikają.
@Kaliope_Brzeg @Agent051 Problem z wyświetlaniem domyślnej opcji dostawy za granicę w zakładce "Dostawa" już nie występuje. Jeszcze raz dziękuję za zgłoszenie!
Jak nie istnieje? Jak u mnie domyślnie pokazuje za granicę...
@AlePiesio Dzięki za sygnał - możesz mi napisać z jakiej wersji aplikacji na Andoridzie korzystasz? (Allegro -> Moje Allegro -> O programie)
Proszę.
Ten sam problem (tylko w aplikacji mobilnej). W przegladarce podstawia domyslnie "wysylka do Polski". Potencjalnie na pierwszy rzut oka "odstrasza" to klientów.
U mnie już jest ok, ale w aplikacji nadal ustawia się na dostawie za granicę.
@Kaliope_Brzeg @AlePiesio @beontime Wprowadziliśmy poprawki w aplikacjach, problem nie powinien już występować - ale proszę Was jeszcze o potwierdzenie 🙂
U mnie już pokazuje poprawnie. Jest ok.
@ko_alka Teraz wszystko gra 😊 Dzięki
Teraz jest ok.
@Agent051 W chwili obecnej w Jakości Sprzedaży występuje problem z miarą obrót (0 zł). Zespół już pracuje nad przywróceniem miar obrotu i punktów. Proszę Cię o jeszcze chwilę cierpliwości.