Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Chciałem odebrać paczke w tym paczkomacie i wpisałem numer telefonu oraz nr do odbioru tak jak pokazywało na aplikacji allegro, gdy wpisałem pokazywało nieprawidłowy numer odbioru bądź telefonu co robić?
@Client:103909256 Podaj mi proszę numer przesyłki, której dotyczy ta sytuacja i adres automatu, w którym próbowałeś ją odebrać.
ALE00000F619868
11 listopada 20, Bydgoszcz
@Client:103909256 Dostałam informację, że Twoja paczka jest do odbioru w punkcie Kolportera pod wskazanym adresem, a nie w automacie paczkowym. W punkcie nie powinno być problemów z odbiorem. Jeśli jednak się pojawią, daj nam znać.
@Client:103909256 Zgłosić reklamację sprzedawcy, który zgodnie z prawem jest odpowiedzialny za przesyłkę do czasu, aż ją otrzymasz. To z nim zawierasz umowę na zakup i dostarczenie towaru. Możesz domagać się skutecznego wydania rzeczy lub zwrotu wszystkich kosztów wtedy, gdy paczka do niego wróci z powodu braku możliwości jej odebrania.
Dzień dobry,
dziękuję za wiadomość.
Zgadza się, przy zakupie konsumenckim, to Sprzedający jest odpowiedzialny za przesyłkę do momentu jej dostarczenia i to on jest uprawniony do wyjaśnienia wszystkich nieścisłości, gdyby takie powstały podczas transportu, również w ramach Allegro One Punkt/One Box.
Pozdrawiam serdecznie 🙂
Pozdrawiam
// Marcin F
Zespół Allegro