Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
witam
dziś juz mam nerwy jak jasna Aniela
bo niektórzy klienci to juz naprawde przeginają
gośc kupił towar odmówił odbioru przesyłki i wystawił negatywny komentarz plus ocenił towar i obsługe na jedna gwiazdę
czy nie pownno blokowac sie takich kupujących i dlaczego maja prawo wystawiac komentarze i wystawiać oceny
@Tyskibartnik podaj mi proszę numer zamówienia, którego dotyczy ta ocena.
sorki wystawił pozytyw ale dał po jednej gwiazdce
a zakup na innej aukcji ocenił negatywnie
@Tyskibartnik skoro negatyw dotyczy innego zamówienia to nie mamy podstaw, żeby uznać, że odnosi się do nieodebranego zakupu.
no dobra ale jakim prawem ocenił towar najniżej jak tylko mógł którego nie odebrał
to jest ciekawe i allegro na to pozwala!!!
@TwojaPasieka widzę, że komentarz dotyczy opóźnienia z winy przewoźnika, więc zobaczę co możemy z nim zrobić. Wrócę do ciebie z informacjami.
to jest zwykła ludzka złośliwość
siemka
i co tam słychać
i zobacz dziś znowu klient nie odebrał pobraniówki i znowu 14,45 zł odmowa odbioru przesyłki i znowu w plecy no przecież czasami to juz człowieka krew zalewa
kupujący powinni być automatycznie obciążani za odmowę
@Tyskibartnik Przestań wysyłać za pobraniem, zrobiłam to z rok temu, jak mi zaczęły wracać paczki jedna za drugą i sprzedaż się nie zawaliła. Allegro promuje patologię wśród kupujących, to trzeba z nią walczyć choćby w ten sposób
ale wiesz mamy dużo takich stałych klientów którzy biora pobraniowe i z nimi nie ma problemu
a Allegro ma to gdzies że jakiś typ zamówi i nie odbierze i piętnaście zeta w plecy
i jeszcze taki typ ma prawo wystawić ci negatyw przecież to się w pale nie mieści
dobrze mówisz Allegro promuje patologię !!!
i co wiadomo coś ???
Halooo Ola od 05 04 czekam na info od Ciebie i co wiadomo???
nie wolno tak ignorować sprzedawców dzięki którym żyjecie jak KRÓLOWE
czekam na informacje
@TwojaPasieka Wracam do Ciebie z odpowiedzią w imieniu Oli. Przykro mi, ale nie możemy usunąć tego komentarza, ponieważ dotyczy on również oceny kontaktu po zakupie.
i teraz powiedz jaki sens ma tak **piiip**yczne ułożony regulamin
skoro klient odmówił odbioru przesyłki i fizycznie nie miał towaru w rękach i ma prawo go ocenić ???
tzn a o jaki kontakt chodzi po zakupie???
może bliżej proszę wytłumacz
@Tyskibartnik Znasz treść komentarza. "Sprzedający dzwonił do mnie z pretensjami [...]".
A jak powiem ci że jestes facetem tzn że nim jesteś ???
@Tyskibartnik Nie mamy możliwości weryfikacji tej kwestii, a jednocześnie podstaw wy podważać słowa kupującego.
a jakie masz podstawy aby podwazyć słowo sprzedającego który zapewnia cie że nie kontaktował sie z klientem
i pamietaj że to my sprzedawcy ciężko harujemy na wasze wypłaty