Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry
Zwracam się do doświadczonych sprzedawców lub do obsługi allegro .
Czy to prawda ,że sprzedawcy nie wolno w opisie aukcji podawać żadnych informacji o terminie wysyłki bo grożą za to jakieś sankcje i nawet usuniecie oferty z allegro ? Czy termin wysyłki musi być zawarty tylko w zakładce DOSTAWA I PŁATNOŚĆ pod opisem aukcji
SLEO tak , to prawda . Opis oferty może dotyczyć tylko oferowanego przedmiotu . Czas realizacji wyświetla się systemowo na stonie oferty .
@SLEO W opisie przedmiotu może być zwarty tylko opis przedmiotu. To wynika z regulaminu.
@SLEO masz przy wystawianiu okienko wpisz tam, allegro na podstawie tego wylicza czas dostawy 🙂 w opisie nic nie umieszczamy prócz opisu produktu 🙂
Niestety tak.
I najgorsze jest to że mimo umieszczenia w aukcji, w wiadomości i jeszcze w tych przewidywaniach allegro to i tak zdarzają się klienci którzy tego nie czytają i nie mają pojęcia kiedy dostana paczkę.
Źle allegro postąpiło że informacje na temat realizacji zamówienia ukryło na samym dole w oddzielnej zakładce.
zgadzam się dzięki .
serwis stał się nieprzyjazny i dla użytkowników i dla sprzedających .Zamiast lepiej jet gorzej
i jeszcze wszyscy za to płacą
hiphopshoppl ależ co Ty wypisujesz ??? Termin realizacji widać już po najechaniu kursorem na fotkę .Drugi raz widzisz obok miniaturki po otwarciu oferty . Dla bardziej wnikliwych masz zakładkę ,,dostawa ,, Po zakończeniu płatności widzisz również czas w jakim powinieneś otrzymać przesyłkę . Dalej idąc zakładka ,, moje zakupy ,, tam wszysko wyłożone , jak kawa na ławę .
@mdrogeria Niby tak, ale to są tylko dane "wyliczone" przez Allegro, wepchnięte w warunki ofert sprzedających.
Termin realizacji ustalany przez sprzedającego jest widoczny dopiero po wejściu w ofertę, kliknięciu "Dostawa" i zjechaniu na sam dół okienka z cennikiem wysyłek. Dokładnie o ten termin się rozchodzi, nie "szacowany termin wyliczony przez Allegro" 😛
DarkStoorMDobrze to ująłeś "szacowany termin wyliczony przez Allegro"
Allegro umieściło co prawda mało widoczną informację -
,,Przewidywany czas dostawy na podstawie wcześniejszych dostaw sprzedającego,,.
Jeśli klient nie doczytał .... jego problem .
nie znasz życia, mamy multum negatywów za opóźnioną przesyłkę, która przyszła przed czasem. Rekord to 6 dni przed czasem a i tak negatyw, bo klient oczekwał przesyłki w 24h bo tak było napisane przez Allegro. Tłumaczenie i wysyłanie screenów nic nie daje, klient twierdzi, ze jak zamiawał było 24h i żadnego 10 dni roboczych nie widział. I nie przekonasz, bo go jakaś zakładka "DOSTAWA" nie obchodzi.
Dodam, ze my w ogole nie mamy ani jednej aukcji na 24h, minimum to 48H.
EElektryka_com masz narzędzie ,które się nazywa ,, czas wysyłki ,, . Korzystaj z niego z rozmysłem , dostosuj czas wysyłki do swoich możliwości . Osobiście oferuję szybką wysyłkę z godziną graniczną do 12:00 , ale jeśli przychodzi dzień i wiem ,że mogą być problemy wydłużam czas wysyłki .Po weekendzie jak wiemy jest ciśnienie , na ten czas wydlużam realizację do 2 dni . Klient ma informację o dostawie na środę , przeważnie się wyrabiam i gro przesyłek jest u klienta we wtorek , ale zostawiam sobie pewien margines bezpieczeństwa . Grupowa zmiana czasu wysyłki trwa kilka minut .😁
to są truizmy, nie czytasz ze zrozumieniem. Ustawiam dostawę na 10 dni robocze, klient kupuje i oczekuje, że będzie miał to jutro. Większość ludzi nie dorosła do jedynie słusznego sposobu prezentacji tego parametru przez Allegro.
Przykład z dzisiejszego dnia:
Klientowi wyświetliła się informacja "zamów przed 13 a towar otrzymasz jutro) lub cos podobnego, nie pamiętam jak to dokładnie brzmi. Kuriera DPD mam ustawionego do 13 ale inpost znacznie wcześniej. Klient kupuje przed 13 ale wybiera Inpost jako sposób dostawy i nie zwraca uwagi na termin (po co skoro miał informację, że jak zamówi przed 13 to dostanie jutro). Oczywiście zamówienie nie wyjechało w ten sam dzień i klient dzwoni wkurzony z pretensjami dlaczego nie wysyłam produktu bo jemu się śpieszy. I co ma zrobić ? Zdenerwowanej osobie ciężko wyjaśnić dlaczego tak się stało, zamówienie zostało anulowane i wcale się nie zdziwię jak wpadnie negatyw.
Niby informacje jest w wielu miejscach ale jakoś niewidoczna dla części osób.
ares_ zmień lub wyłącz godzinę graniczną , jak możesz deklarować godzinę 13:00 jeśli z góry zakładasz ,że nie będziesz miał możliwości nadać wszystkich paczek .
Ja odbiory zleceń mam ustawione po godz. 14:00 , a godzinę graniczną na 12:00
Ustaw prawidłowo do swoich możliwości , a żdaen klient wkurzony nie zadzwoni .
@mdrogeria źle mnie zrozumiałeś...
DPD mam ustawione do 13 a Inpost do 11. Klient widzi komunikat, że jak zamówi do 13 to wyślemy jeszcze dziś i to jest prawda jak wybierze DPD, ale On wybiera InPost (zamówienie ok 12:30) i ma pretensje, że nie pojechało w ten sam dzień. Klient widzi pierwszy komunikat i przy składaniu zamówienia nie zwraca już uwagi na terminy dostawy przy różnych kurierach.
ares_ ależ zrozumiałem Cię doskonale . Nie ma możliwości ustawienia godziny granicznej różnej dla każdego przewoźnika . Ustaw godzinę graniczną na 11:00 i jeśli się wyrobisz z Inpostem będzie O.K.