Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Od jakiegoś czasu zdarzają się u mnie zakupy wg tego samego modus operandi: klient kupuje towar, zazwyczaj za kilkaset złotych, (raz nawet za ponad 2500zł), płaci i zaznacza odbiór osobisty - mimo, że jest z drugiego końca Polski. Po jakimś czasie anuluje zakup i prosi o zwrot pieniędzy. Ja sprzedaję suplementy diety - naprawdę trudno mi pojąć po co komu 18 opakowań jakiegoś specyfiku. Mój wniosek: robi to dla monet oferowanych w aukcjach. W jednym przypadku klient dostał monety o wartości 162zł!
Na szczęście klienci ci są na tyle przyzwoici, że nie zmuszają mnie do wysyłki towaru. Czy któryś z moderatorów mógłby skomentować to zjawisko? Czy jedyny sposób, żeby pozbyć się tych klientów to usunięcie monet z oferty?
Piotr
Kolejny zakup dla monet z dziś: d9057b12-aacf-11ec-b324-fd5f25a8ad78
Zakup z odbiorem osobistym, anulowany po kilku minutach. Pozdrawiam,
Piotr
@twojezdrowie_org dziękuję za Twoje zgłoszenie! Sprawdzimy dokładnie tą transakcję i podejmiemy odpowiednie działania.
Dzień dobry,
@_HolaOla_ Od kilku dni obserwujemy praktyki opisane w tym wątku na dwóch naszych kontach. Osoby kupują, wybierają odbiór osobisty, telefon podany do zamówienia jest nieprawidłowy, po czym po kilkunastu minutach rezygnują z zamówienia i natychmiast rozpoczynają dyskusję, że mają problem z rezygnacją z zamówienia. Podam numery zamówień, w których pojawiła się taka sytuacja. Na tym koncie chodzi o zamówienie: ca5c78b1-75cf-11eb-be76-f55526e1cb7c oraz na naszym drugim koncie zamówienia: 902e4fa1-76e3-11eb-b4f2-337641466db2 i 79478621-7694-11eb-856d-c3de01805392 .
@PerfekcyjnyDomPL, bardzo dziękuję za Twoje zgłoszenie. Przekazałam wskazane dane do odpowiedniego działu. Gdy dowiem się czegoś więcej, dam znać.
@PerfekcyjnyDomPL, Kupujący z tych transakcji zostali zablokowani.
jest promocja trzeba korzystać
jak allegro daje kasę każdemu to czemu nie
fajny program promocyjny ze szkodą dla sprzedawców