Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
dzisiaj dostałam wiadomość od klienta, że paczka nie została wysłana w terminie pomimo takiej informacji na allegro. Klient widział przy zakupie (kup do 13...) a ja w swoich ofertach mam ustawioną godzinę 8. Wchodząc w panel mam informację, że moja godzina nie jest widoczna dla kupujących bo "Wysyłasz mniej niż 10 przesyłek zgodnie z ustawionym czasem. Nie pokażemy czasu wysyłki dla tego przewoźnika dopóki nie osiągniesz więcej zamówień".
Nasuwa mi się pytanie dlaczego allegro nie pokazuje tego co my deklarujemy? Dlaczego wylicza nas z ilości paczek i od tego uzależnia widoczność bardzo istotnych informacji. Tak bardzo zależy allegro na tym, żeby kupujący był zadowolony a tak bardzo istotna informacja jak godzina granicznego złożenia zamówienia do bieżącej wysyłki jest niejawna.
Pracownicy allegro nie rozumieją, że każdy ma inny czas pracy, inne możliwości wysyłki itp? Czy naprawdę trzeba oszukiwać klienta? Przecież pretensja jest do nas sprzedających a my nie mamy żadnego wpływu na to co jest pokazywane.
Wiem, wiem, zaraz posypią się komentarze typu: "nie musisz tu wystawiać"... Ja chcę tu wystawiać ale chcę też być traktowana poważnie. Nie korzystam z platformy za darmo, płacę niemałe prowizje, odpowiadam klientom na czas a i tak ciągle jest coś nie tak.
@Aleja-Gier Ciekawe gdzie dokładnie kupujący widział taką informację bo mam wrażenie, że mógł zasugerować się tym:
Teraz już pokazuje 15:30 ale wcześniej pewnie pokazywało się do 13:00.
Kupujący powinien mieć 100% wiedzę na temat mojej oferty i godzin wysyłki. Może rzeczywiście tak jest, że nadmiar informacji na stronie jest mylący dla kupującego więc tym bardziej powinna być jasna informacja do której może złożyć u mnie zamówienie żebym wysłała tego samego dnia. I nieważne czy wysyłam 1 paczkę czy 100, klient musi być poinformowany a nie sugerować się godzinami, które zamieszcza allegro.
@Aleja-Gier nie chodzi mi o godzin składania zamówień dla wysyłki tego samego dnia
tylko o czas wysyłki w ofercie dzień, dwa, czy ile czasu deklarujesz na wysyłkę?
24 godziny
@Aleja-Gier a może wysyłasz zamówienia w tym samym dniu, które wpłyną po godzinie 8? i wtedy algorytm sam Ci przesunie godzinę nadania.
@Aleja-Gier czy wysyłasz zamówienia, które wejdą po godzinie do nadań tego samego dnia czyli po 8?
@Client:44052296 bez względu na to, jak to byłoby ustawione, to raczej klient nie mógł widzieć godz. 13-tek, coś musiało mu się pomylić.
@mikeza Najpewniej było tak jak wkleiłem wyżej - zobaczył inne oferty tego produktu i tam była podana godzina 'kup do'.
Klient napisał, że widział godz. 13 i zapytał czy nie zależy nam na pozytywnych komentarzach.
Oczywiście wyjaśniłam jak to działa i jest ok, ale ilu takich klientów od razu wystawia negatywa.
Mogło tak się zdarzyć ale to nie powinno mieć wpływu. Allegro powinno pokazywać moją godzinę. Deklaracja allegro nie powinna mieć tu wogóle miejsca. Mają swój sklep i tam mogą sobie zaznaczać co chcą.
@Aleja-Gier a jaki masz ustawiony czas wysyłki?
Do wszystkich form wysyłki mam 8:00 i taka powinna być widoczna dla klienta. Nie sugerowana ale rzeczywista. To jest moja deklaracja i ja muszę się z niej ewentualnie tłumaczyć jak zawalę. A tak tłumaczę się za allegro.
Bajzel jest na stronach ofert i jak kupujący nie są na forum albo nie mają doświadczenia w tym bałaganie to nie można się im dziwić, Allegro zrobiło bałagan a inni cierpią.
nie bardzo rozumiem jakim cudem klient mógł widzieć graniczną godzinę 13, skoro mnie podajesz takiej godziny nadania. Zobaczył coś innego i pewno się zasugerował.
Też miałem ostatnio zgłoszony problem, i pytanie dlaczego paczka jest opóźniona. Oczywiście klient zasugerował się terminem dostawy podanym przez allegro, zakup miał miejsce 17, a allegro pokazało mu, że dostawa 19, a faktycznie paczka dotarła 20. Klient jakoś nie do końca był przekonany, że to nie my podajemy czas doręczenia tylko portal i że jest to czas sugerowany, a nie gwarantowany. Takie są niestety realia.
@Aleja-Gier prawdopodobnie wysyłasz paczki o 13 o 14 jak popadnie i stąd system pokazuje tak klientowi na podstawie Twoich nadań, jak chcesz mieć realną godzinę to jak wpada Ci zamówienie po godzinie 8 to pod żadnym pozorem jej nie nadawaj !!!
Nie wysyłam paczek jak popadnie. Może zdarzyło się kilka razy wysłać paczkę z zamówieniem złożonym kilka minut po godz. 8 ale nie jest to częste. Moja realna godzina to 8:00 i taka powinna być pokazana. Nie algorytm allegro, który wylicza co chce tylko godzina, którą deklaruje ja jako sprzedająca, pakująca i nadająca paczkę.
@Aleja-Gier ale tu to tak nie działa jak wysyłasz po godzinie 8 to tak pokazuje klientom 😞
A powinno tak działać. Paczki do deklarowanej 8 wysyłam obowiązkowo i za opóźnienie ponoszę konsekwencje. A zamówienia złożone po 8 i ewentualnie wysłane żeby klient był zadowolony powinny być tylko i wyłącznie moją sprawą. Allegro nie powinno nic wyliczać i podawać swoich godzin. Moja godzina to jest 8 i taka powinna być widoczna dla klienta. Niech klient ma możliwość zdecydowania czy mu pasuje czy nie. A wyliczenia allegro powodują, że klienci sugerują się tym co widzą a nie tym co ja deklaruję.
Klienci sugerują się "magicznym" dostawa jutro.
na jednym z kont - wysyłam czasem dropy z hurtowni ale zwykle ze stanu.
Z racji ,że sprzedaje tam "od świeta" także Allegro nie wyświetla mojego czasu - a pokazuje np. "dostawa jutro" - powiedzmy koło godziny 13tej ( bo jakieś tam ostatnie paczki tak słałem tego samego dnia.
Wpadło mi zamówienie o 13:05 z dropu - a hurtownia relizuje do 12:00 wysyłki.
Co Klient widział ? Oczywiscie - dostawa jutro - a nie moją deklarację którą mam ustawioną na 11:45
I co ? No i miał pretensje.
Jak można nie podawać deklaracji czasu - małym sprzedawcą - a ich średnie ?