Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
dzisiaj dostałam wiadomość od klienta, że paczka nie została wysłana w terminie pomimo takiej informacji na allegro. Klient widział przy zakupie (kup do 13...) a ja w swoich ofertach mam ustawioną godzinę 8. Wchodząc w panel mam informację, że moja godzina nie jest widoczna dla kupujących bo "Wysyłasz mniej niż 10 przesyłek zgodnie z ustawionym czasem. Nie pokażemy czasu wysyłki dla tego przewoźnika dopóki nie osiągniesz więcej zamówień".
Nasuwa mi się pytanie dlaczego allegro nie pokazuje tego co my deklarujemy? Dlaczego wylicza nas z ilości paczek i od tego uzależnia widoczność bardzo istotnych informacji. Tak bardzo zależy allegro na tym, żeby kupujący był zadowolony a tak bardzo istotna informacja jak godzina granicznego złożenia zamówienia do bieżącej wysyłki jest niejawna.
Pracownicy allegro nie rozumieją, że każdy ma inny czas pracy, inne możliwości wysyłki itp? Czy naprawdę trzeba oszukiwać klienta? Przecież pretensja jest do nas sprzedających a my nie mamy żadnego wpływu na to co jest pokazywane.
Wiem, wiem, zaraz posypią się komentarze typu: "nie musisz tu wystawiać"... Ja chcę tu wystawiać ale chcę też być traktowana poważnie. Nie korzystam z platformy za darmo, płacę niemałe prowizje, odpowiadam klientom na czas a i tak ciągle jest coś nie tak.
Na Allegro jest jak w socjalizmie - trwa ciągła walka z problemami nie znanymi gdzie indziej. Kłopot tylko polega na tym, że Allegro generuje te problemy, a walczymy z nimi my, sprzedawcy