anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zamówienie klienta wykracza poza okres gwarancji

ANNKE-Store
#8 Zapaleniec#

Pomocy, otrzymaliśmy dyskusję od klienta. Zamówienie klienta było zamówieniem złożonym rok temu i poprosił nas o zwrot pieniędzy. Nie możemy jednak znaleźć numeru zamówienia klienta sprzed roku, więc nie możemy zorganizować zwrotu kosztów klient, ale platforma zamknęła nam konto do sprzedaży, co powinniśmy zrobić, aby dowiedzieć się o zamówieniu klienta sprzed roku i zorganizować dla niego zwrot pieniędzy.

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

_Likos_
#21 Demiurg#

@ANNKE-Store  klient do reklamacji / dyskusji powinien dołączyć potwierdzenie zawarcia tranaskcji - kopie paragony, faktury, czy własnie kopie zamówienia. Poproście klienta o dokument zawarcia umowy. Jeśli klient Wam go dostarczy nie musicie go sami szukać. 

Aha jeszcze jedno . Jeśli klient założył dyskusjie to w dyskusji jest dokładnie napisane którego zamówienia ona dotyczy, Nic nie trzeba lokalizować

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

Aha i jeśli minął 1rok i 1 dzień od zamówienie to wedlug starych przepisów kupujacy ma dowieść że wada ukryta była w towarze na etapie zakupu a nie jest to wada nabyta w użytkowaniu

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Jak założył dyskusję i Allegro zablokowało wam konto to wiadomo czego dotyczy, przecież kupujący założył dyskusję do konkretnego zakupu.

oznacz moderatorów

az1rael
#21 Demiurg#

@ANNKE-Store ban na konto poleciał za 1 brak decyzji reklamacyjnej w terminie 14dni lub 2 za nieterminowe max 24h odpowiedzi w dyskusjach 

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@ANNKE-Store W dyskusji znajdziesz informacje o zamówieniu - jego numer to 33174e51-b596-11ec-bc0e-c552c4a5f78e. Na pewno jest widoczne w zakładce "zamówienia", bo ja widzę te same dane co Ty. 🙂

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

ANNKE-Store
#8 Zapaleniec#

33174e51-b596-11ec-bc0e-c552c4a5f78e

Właśnie tego szukałem na stronie zamówienia i nie mogłem znaleźć informacji o tym zamówieniu, ale klient uznał, że kłamię. Zwróciłem się do obsługi klienta platformy o zwrot pieniędzy dla klienta, ale nie uzyskałem żadnej pomocy.

33174e51-b596-11ec-bc0e-c552c4a5f78e.png

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@ANNKE-Store zamówienia w zakładce są widoczne do 2 lat.  Sprawdzałeś może w innej przeglądarce? Upewnij się też, że nie ma żadnej spacji przed ani po numerze zamówienia. 

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

ANNKE-Store
#8 Zapaleniec#

Witaj, użyliśmy innej przeglądarki do sprawdzenia, a także upewniliśmy się, że po numerze zamówienia nie ma spacji, czy możemy pomóc nam zwrócić klientowi pieniądze za to zamówienie? Dzięki

https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/formularz-zwrotu-srodkow?draftId=336df9d1-b596-11ec-8d6b-49...

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@ANNKE-Store proszę, abyś odpowiedział w sprawie mailowej o numerze 33647245. Dzięki temu doradcy będą mogli pomóc Ci ze zwrotem środków kupującemu. 🙂

   Wiktoria
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

DrapexPL
#12 Orędownik#

Status zamówienia "wszystkie" nie działa w wyszukiwaniu już od bardzo dawna, jeżeli szukasz archiwalnych zamówień (zrealizowanych) to musisz przełączyć status zamówienia na "wysłane"

 

U Allegro zrealizowane to NIE wysłane 🙂

oznacz moderatorów