Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Pomocy, otrzymaliśmy dyskusję od klienta. Zamówienie klienta było zamówieniem złożonym rok temu i poprosił nas o zwrot pieniędzy. Nie możemy jednak znaleźć numeru zamówienia klienta sprzed roku, więc nie możemy zorganizować zwrotu kosztów klient, ale platforma zamknęła nam konto do sprzedaży, co powinniśmy zrobić, aby dowiedzieć się o zamówieniu klienta sprzed roku i zorganizować dla niego zwrot pieniędzy.
@ANNKE-Store klient do reklamacji / dyskusji powinien dołączyć potwierdzenie zawarcia tranaskcji - kopie paragony, faktury, czy własnie kopie zamówienia. Poproście klienta o dokument zawarcia umowy. Jeśli klient Wam go dostarczy nie musicie go sami szukać.
Aha jeszcze jedno . Jeśli klient założył dyskusjie to w dyskusji jest dokładnie napisane którego zamówienia ona dotyczy, Nic nie trzeba lokalizować
Aha i jeśli minął 1rok i 1 dzień od zamówienie to wedlug starych przepisów kupujacy ma dowieść że wada ukryta była w towarze na etapie zakupu a nie jest to wada nabyta w użytkowaniu
Jak założył dyskusję i Allegro zablokowało wam konto to wiadomo czego dotyczy, przecież kupujący założył dyskusję do konkretnego zakupu.
@ANNKE-Store ban na konto poleciał za 1 brak decyzji reklamacyjnej w terminie 14dni lub 2 za nieterminowe max 24h odpowiedzi w dyskusjach
@ANNKE-Store W dyskusji znajdziesz informacje o zamówieniu - jego numer to 33174e51-b596-11ec-bc0e-c552c4a5f78e. Na pewno jest widoczne w zakładce "zamówienia", bo ja widzę te same dane co Ty. 🙂
33174e51-b596-11ec-bc0e-c552c4a5f78e
Właśnie tego szukałem na stronie zamówienia i nie mogłem znaleźć informacji o tym zamówieniu, ale klient uznał, że kłamię. Zwróciłem się do obsługi klienta platformy o zwrot pieniędzy dla klienta, ale nie uzyskałem żadnej pomocy.
@ANNKE-Store zamówienia w zakładce są widoczne do 2 lat. Sprawdzałeś może w innej przeglądarce? Upewnij się też, że nie ma żadnej spacji przed ani po numerze zamówienia.
Witaj, użyliśmy innej przeglądarki do sprawdzenia, a także upewniliśmy się, że po numerze zamówienia nie ma spacji, czy możemy pomóc nam zwrócić klientowi pieniądze za to zamówienie? Dzięki
@ANNKE-Store proszę, abyś odpowiedział w sprawie mailowej o numerze 33647245. Dzięki temu doradcy będą mogli pomóc Ci ze zwrotem środków kupującemu. 🙂
Status zamówienia "wszystkie" nie działa w wyszukiwaniu już od bardzo dawna, jeżeli szukasz archiwalnych zamówień (zrealizowanych) to musisz przełączyć status zamówienia na "wysłane"
U Allegro zrealizowane to NIE wysłane 🙂