Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Czy ktoś wie gdzie mam umieszczać zamaskowany adres e-mail, żeby allegro naliczało mi punkty za wysyłkę w terminie?
Tak jak pisałem wyżej, nie mam możliwości podania e-mailu allegro przy składaniu zamówienia. Na pewno można to jakoś rozwiązać. Czekam na odpowiedź działu allegro.
Tak jak wspomniałem wcześniej w temacie, allegro zasłania się brakiem możliwości weryfikacji statusu paczki z uwagi na "brak podania zamaskowanego adresu email do zamówienia".
Jeśli chcesz, możesz podłączyć się pod skargę do uokik i zgłosić również ten fakt.
Mają do tego zastosowania przepisy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
@NewForMe a ręczne dodawanie numerów
To ms jakiekolwiek znaczenie? Kopiuje i wklejam ten sam numer przesyłki do allegro. Wspomnę jeszcze, że u klientów nie aktualizują się statusy przesyłek.
@NewForMe jeśli nie jesteś nadawcą przesyłki, to dane nie będą dostępne na Twoim koncie.
@RaBarbar_ka Wcześniej kontrahent wysyłał paczki za pomocą kuriera GLS i informacje o przesyłkach allegro normalnie zaciągało. Teraz przesyłki wysyłane są InPostem i dane nie są poprawnie zaciągane. Zrobiłem krok po kroku według instrukcji @MiMary lecz dalej allegro nie zaciąga informacji o paczce pomimo, że numer paczki jest poprawny oraz jest na niej zamaskowany adres e-mail allegro.
@NewForMe to teraz jeszcze musi to lecieć po umowie Allegro z przewoźnikiem a nie obcej 🤣
Podrzuć moderatorom przykładowy numer zamówienia, może coś zdziałają
Wysyłałem wcześniej: 15873759045 16165414392 16165414392
Nie wierzę, że ja pierwszy jestem. Musiał już być taki przypadek.
Nie jesteś pierwszy, problem z liczeniem czasu dostawy przesyłek Inpost jest już jakieś 3-4 miesiące. Ja nie używam przykładowo "zamaskowanego adresu email" bo nie jest to adres email kupującego. Allegro sukcesywnie stara się blokować kontakt z klientem dlatego nie mam zamiaru polubownie rozwiązywać problemu 😄
W takim razie, w jaki sposób uzupełniasz numer wysyłki, żeby allegro zaciągało informacje o niej i naliczało datę nadania, datę dostarczenia, a tym samym aktualizowało statusy paczki u klienta. Jakoś sprzedaży mam już w opłakanym stanie, ponieważ allegro nie widzi terminu wysyłki. Masz na to jakiekolwiek rozwiązanie? Z góry dziękuję.
Nie ma na to rozwiązania, numery przesyłek dodaję normalnie bo na tej podstawie obliczany jest średni czas dostaw ale przez allegro kupujący nie otrzymują informacji o paczce, w jakości sprzedaży mam ciągle -260 punktów za wysyłkę w terminie. Ten fakt akurat mało mnie interesuje bo to tylko statystyki robione przez platformę, cieszy mnie jednak fakt, że allegro wprowadza kupujących w błąd bo ten ich system zamiast sprawdzać przez API Inpost po numerze paczki jaki jest jej status, czeka na email z Inpostu o zmianie statusu paczki (bardziej ekologicznie jeśli chodzi o obciążenie serwerów) i kupującemu wyświetlają, że paczka jest opóźniona z czego paczki kupujący dostają jeszcze przed terminem wyznaczonym na nadanie 😄 Zebrałem sobie całą dokumentację odnośnie tego problemu i już moją słodką tajemnicą jest co z tym zrobiłem 😊
Ja miałem sytuację, że kupujący zgłosił zwrot, ponieważ status mu się nie zmieniał 😆.
Czyli pozostaje jedynie do odpowiedniej instytucji to chyba zgłosić, lecz pewnie to niewiele da...
Dzięki za odpowiedź 🤝