Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Towar został zakupiony w opcji Zapłać Później. Niestety nastąpił zwrot. Jaki czas ma sprzedawca na zwrot kosztów w tej opcji?
@adamga12 Zapłaciłeś już za przedmiot, czy nie? Jeśli zapłaciłeś, to sprzedawca powinien zwrócić wpłatę tak jak przy zwykłym zakupie, czyli w ciągu 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy z zastrzeżeniem, że może się wstrzymać ze zwrotem do czasu otrzymania przedmiotu. Jeśli nie zapłaciłeś, to być może nie będziesz już musiał płacić.
Jeśli zdecydujesz się zwrócić towar, wybierz opcję [Zwróć część lub całość zakupu], znajdziesz ją w szczegółach Twojego zakupu. Następnie wypełnij dane i kliknij [Odstępuję od umowy] oraz odeślij sprzedawcy zwracane przedmioty. Jeśli wszystko przebiegnie bez problemów i sprzedawca potwierdzi zwrot, wymaganie Twojej płatności zostanie anulowane - zobaczysz to w Szczegółach zakupu, w części Zwrot towaru w ramach odstąpienia od umowy. Nie poniesiesz w związku z tym żadnych kosztów - poza ewentualnym kosztem odesłania przesyłki do sprzedającego.