anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zawłaszczenie pieniędzy

matYs307
#11 Animator#

Gratulacje dla allegro, wrócił do nas towar w okolicach końca tamtego tygodnia. W weekend zablokowali nam konto, zaakceptowali zwrot 600 zł z POKu dla klienta :] Nawet nie mieliśmy szansy na zwrot płatności. Mało tego klient nie odebrał przesyłki, więc zgodnie z prawem powinniśmy potrącić koszta wysyłki i zwrotnej. Nie mieliśmy też okazji. Razem jesteśmy stratni 900 zł + prowizja allegro więc jakieś 1000 zł za kliknięcie jakiegoś pracownika blokady konta i akceptacji POK. Dziękujemy! Oby tak dalej, **piiip** i **piiip** tylko na to czekają

oznacz moderatorów
19 ODPOWIEDZI 19

LEW433
#21 Demiurg#

Bez dyskusji zablokowali?

oznacz moderatorów

matYs307
#11 Animator#

Nie było kiedy nawet. Jeszcze mnie ta klientka zwyzywała, bo ona chciała coś dokupić, a ja już wysłałem paletę! Są to meble, więc musimy zawsze parę dni sprawdzić.

oznacz moderatorów

matYs307
#11 Animator#

w pip i pip były konkurencyjne marki, pana łysego i z dalekiego wschodu xd

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Sprawdzanie sprawdzaniem ale w dyskusji musisz odpowiedzieć.

oznacz moderatorów

matYs307
#11 Animator#

Zawsze odpowiadam 😄

oznacz moderatorów

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@matYs307 Cześć. Rozumiem, że jesteś zdenerwowany całą tą sytuacją. Z chęcią przyjrzę się tej sprawie, jednak potrzebuję numeru zamówienia, którego ona dotyczy. Na koncie, z którego teraz piszesz, nie ma żadnych dyskusji ani POKów. 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

matYs307
#11 Animator#

Sprawa jest już w toku :] Czekam 12 godzine na odpowiedź więc chętnie podzieliłem się z innymi opinią. Zablokowaliście mi 6 kont z uwagi na to, że klientka wyłudziła pieniądze z POKu. 

oznacz moderatorów

pinsplash
#21 Demiurg#

@ko_alka zawłaszczenie to dosyć cięzki kaliber...

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów

matYs307
#11 Animator#

Jak nazwiesz wpisanie pieniędzy do rachunku bez zapytania o zdanie klienta? A gdybym ja wystawił Ci fakturę na 600 zł i musiałbyś zapłacić, bo mam takich prawników jak allegro z którymi nigdy nie wygrasz ? 😄

oznacz moderatorów

ELMIXAGD_pl
#12 Orędownik#

Owszem , ciężki, lecz akceptowalny przez Allegro i nadal stosowany.

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Jak regulamin pozwala na takie karanie bez szans na obronę to jedyne wyjście niezwłocznie w nim to zmienić .

oznacz moderatorów

matYs307
#11 Animator#

Co nie zmienia faktu, że jest to bezprawne 😄

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

W trakcie dyskusji, zwrot kilka dni wcześnie i blokada konta? czegoś widać nie wiemy.

oznacz moderatorów

matYs307
#11 Animator#

Zwrot produktu, chyba czegoś nie rozumiemy 😄

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@matYs307 możesz podać ten numer zamówienia. Bo na razie znamy tylko Twoją wersje.

oznacz moderatorów

matYs307
#11 Animator#

Dzień 2: Allegro zdecydowało, że mimo jakości która jest na plusie znaleźli jakieś konto nieużywane od 3 msc (konto dla produktów do ogrodu) i uznają że tam trzeba poprawić jakość. Na koncie głównym każą rozwiązać sprawy, bo nie odblokują konta - dyskusje otworzone wczoraj xd Bang wystawie w tym czasie produkty na pipipipipi dużo reklamują tego ostatnio.

oznacz moderatorów

ELMIXAGD_pl
#12 Orędownik#

Ta odpowiedź jest akurat bez sensu - niestety tak działa Allegro.

Zauważ jednak, że jakoś musiało dojść do tej sytuacji. 

Kupująca nie odebrała przesyłki, nie wywiązała się z umowy. Jednak nie piszesz tutaj wszystkiego. A to obniża twoją wiarygodność.

Klientka nie odebrała przesyłki, a Allegro uznało POK i zablokowało Ci konta - jakiś tego powód był. 

A gdzie info o odstąpieniu od umowy przez kupującego, informacje o jakichś dyskusjach, o odwołaniu od POK?

Nie piszesz wszystkiego - więc nie licz na konkretna pomoc. Ja miałem jeden przypadek z POK - nie zwróciłem kasy w terminie za zwrot, tez nie miałem czasu odpowiedzieć w dyskusji - to było kilka godzin. Ale Allegro zwróciło kasę z POK, doliczyło do mojego rachunku i sprawa załatwiona.

oznacz moderatorów

matYs307
#11 Animator#

Nie podaje loginu, bo allegro nigdy nie odblokuje mi tak to konta. Czego nie rozumiesz odnośnie nieodebranego towaru 😄 ? Odstąpienie mogło być, co nie zmienia faktu że towar nie został odebrany, a więc umowa nie została dotrzymana przez kupującego. Bez uwagi na uszkodzenia itp, bo towar jest jednak cały u nas :[ Za paletę jednak trzeba było zapłacić prawie 400 zł w dwie strony. 

Nie liczę na pomoc, bo nie od tego jest allegro gadane, a przestrzegam przed takimi sytuacjami. Mimo iż nie podaję konta i tak moja wiarygodność jest na wyższym poziomie niż zachowanie allegro w tej sytuacji 😄 Kazali oddać pieniążki za POK mówie dobra zwróce i tak bym musiał przecież. Ale jednak czekają na 14.07 żeby powiedzieć że faktury nie opłacone są pewnie 😄

oznacz moderatorów

denim-outlet
#10 Popularyzator#

Nadużyć i niekompetencji podczas rozpatrywania POK niestety jest sporo.
Moim zdaniem pewnie w większości się biorą z automatyzacji i lenistwa pracowników którzy nie czytają odpowiedzi sprzedawców i nie dokonują rzetelnej weryfikacji wniosków.


Przechodząc do konkretu w sytuacji jeśli kupujący nie odebrał towaru i nie zgłaszał odstąpienia to nie powinno być problemu z terminami i ewentualnym ich przekroczeniem. 
Wystarczy że dopełniłeś terminów podczas odpowiedzi na sam wniosek POK i tylko pracownik zadziałał automatem bez weryfikacji i zapoznania się ze sprawą

Zakładając że towar nie był na indywidualne zamówienia, nie był "wykluczony z ogólnych zasad dotyczących odstąpień" itp to po kontakcie z Kupującym i otrzymaniu rezygnacji z zakupu oczywiście powinieneś zwrócić wpłatę z uwzględnieniem strat jakie poniosłeś w związku z niewywiązaniem się z umowy (nieodebraniem towaru, koszty odesłania nieodebranej paczki naliczone przez przewoźnika)

Skoro już portal nałożył kary i obciążył kosztami  POK  proponuję złożyć oficjalną reklamację na nieprawidłową procedurę rozpatrywania wniosku przez pracownika określając swoje roszczenia.

Zakładając że portal naliczył pełna kwotę nie odliczając kosztów o które mogłeś obniżyć zwracaną kwotę równolegle możesz złożyć doniesienie na policje zgłaszając dokonanie wyłudzenia (to w zasadzie chwila). Oczywiście chodzi tylko o koszt "zwrotu" nieodebranego towaru.

W sytuacji jeśli postępowałeś zgodnie z przepisami w ramach uwzględnienia reklamacji pewnie anulują naliczoną opłatę.

Kwestia nałożonych kar/ blokad to trudniejsza sprawa.
Kierują się swoim regulaminem który niestety jest tendencyjny i często służy za pretekst do musztrowania sprzedawców.
Odpowiadaj merytorycznie i oczekuj konkretnych odpowiedzi ze strony portalu powołując się na obowiązujące przepisy (przykładowo jeśli oczekują rozwiązania sprawy w której była reklamacja i ty ją rozpatrzyłeś ale klient się nie zgadzał z decyzja i w związku z tym zakończył dyskusje jako nierozstrzygniętą pomimo iż formalnie prawidłowo rozwiązałeś sprawę, domagaj się zmiany status dyskusji).
Spróbuj telefonicznie z allegro wyjaśnić każdą ze spraw a ostatecznie zgłaszaj to w formie pisemnej reklamacji.

W sytuacji jeśli działeś zgodnie z przepisami tylko zadziałały jakieś automatyzmy lub pojawiła niekompetencja/lenistwo jakiegoś pracownika często da się odkręcić ale wymaga to czasu i użerania się z absurdami allegro.

Alternatywą będzie uwzględnienie wszystkich roszczeń portalu i kupujących nawet jeśli były bezpodstawne.

To tak z mojego doświadczenia.

 

oznacz moderatorów