Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Gratulacje dla allegro, wrócił do nas towar w okolicach końca tamtego tygodnia. W weekend zablokowali nam konto, zaakceptowali zwrot 600 zł z POKu dla klienta :] Nawet nie mieliśmy szansy na zwrot płatności. Mało tego klient nie odebrał przesyłki, więc zgodnie z prawem powinniśmy potrącić koszta wysyłki i zwrotnej. Nie mieliśmy też okazji. Razem jesteśmy stratni 900 zł + prowizja allegro więc jakieś 1000 zł za kliknięcie jakiegoś pracownika blokady konta i akceptacji POK. Dziękujemy! Oby tak dalej, **piiip** i **piiip** tylko na to czekają
Bez dyskusji zablokowali?
Nie było kiedy nawet. Jeszcze mnie ta klientka zwyzywała, bo ona chciała coś dokupić, a ja już wysłałem paletę! Są to meble, więc musimy zawsze parę dni sprawdzić.
w pip i pip były konkurencyjne marki, pana łysego i z dalekiego wschodu xd
Sprawdzanie sprawdzaniem ale w dyskusji musisz odpowiedzieć.
Zawsze odpowiadam 😄
@matYs307 Cześć. Rozumiem, że jesteś zdenerwowany całą tą sytuacją. Z chęcią przyjrzę się tej sprawie, jednak potrzebuję numeru zamówienia, którego ona dotyczy. Na koncie, z którego teraz piszesz, nie ma żadnych dyskusji ani POKów.
Sprawa jest już w toku :] Czekam 12 godzine na odpowiedź więc chętnie podzieliłem się z innymi opinią. Zablokowaliście mi 6 kont z uwagi na to, że klientka wyłudziła pieniądze z POKu.
@ko_alka zawłaszczenie to dosyć cięzki kaliber...
Jak nazwiesz wpisanie pieniędzy do rachunku bez zapytania o zdanie klienta? A gdybym ja wystawił Ci fakturę na 600 zł i musiałbyś zapłacić, bo mam takich prawników jak allegro z którymi nigdy nie wygrasz ? 😄
Owszem , ciężki, lecz akceptowalny przez Allegro i nadal stosowany.
Jak regulamin pozwala na takie karanie bez szans na obronę to jedyne wyjście niezwłocznie w nim to zmienić .
Co nie zmienia faktu, że jest to bezprawne 😄
W trakcie dyskusji, zwrot kilka dni wcześnie i blokada konta? czegoś widać nie wiemy.
Zwrot produktu, chyba czegoś nie rozumiemy 😄
@matYs307 możesz podać ten numer zamówienia. Bo na razie znamy tylko Twoją wersje.
Dzień 2: Allegro zdecydowało, że mimo jakości która jest na plusie znaleźli jakieś konto nieużywane od 3 msc (konto dla produktów do ogrodu) i uznają że tam trzeba poprawić jakość. Na koncie głównym każą rozwiązać sprawy, bo nie odblokują konta - dyskusje otworzone wczoraj xd Bang wystawie w tym czasie produkty na pipipipipi dużo reklamują tego ostatnio.
Ta odpowiedź jest akurat bez sensu - niestety tak działa Allegro.
Zauważ jednak, że jakoś musiało dojść do tej sytuacji.
Kupująca nie odebrała przesyłki, nie wywiązała się z umowy. Jednak nie piszesz tutaj wszystkiego. A to obniża twoją wiarygodność.
Klientka nie odebrała przesyłki, a Allegro uznało POK i zablokowało Ci konta - jakiś tego powód był.
A gdzie info o odstąpieniu od umowy przez kupującego, informacje o jakichś dyskusjach, o odwołaniu od POK?
Nie piszesz wszystkiego - więc nie licz na konkretna pomoc. Ja miałem jeden przypadek z POK - nie zwróciłem kasy w terminie za zwrot, tez nie miałem czasu odpowiedzieć w dyskusji - to było kilka godzin. Ale Allegro zwróciło kasę z POK, doliczyło do mojego rachunku i sprawa załatwiona.
Nie podaje loginu, bo allegro nigdy nie odblokuje mi tak to konta. Czego nie rozumiesz odnośnie nieodebranego towaru 😄 ? Odstąpienie mogło być, co nie zmienia faktu że towar nie został odebrany, a więc umowa nie została dotrzymana przez kupującego. Bez uwagi na uszkodzenia itp, bo towar jest jednak cały u nas :[ Za paletę jednak trzeba było zapłacić prawie 400 zł w dwie strony.
Nie liczę na pomoc, bo nie od tego jest allegro gadane, a przestrzegam przed takimi sytuacjami. Mimo iż nie podaję konta i tak moja wiarygodność jest na wyższym poziomie niż zachowanie allegro w tej sytuacji 😄 Kazali oddać pieniążki za POK mówie dobra zwróce i tak bym musiał przecież. Ale jednak czekają na 14.07 żeby powiedzieć że faktury nie opłacone są pewnie 😄
Nadużyć i niekompetencji podczas rozpatrywania POK niestety jest sporo.
Moim zdaniem pewnie w większości się biorą z automatyzacji i lenistwa pracowników którzy nie czytają odpowiedzi sprzedawców i nie dokonują rzetelnej weryfikacji wniosków.
Przechodząc do konkretu w sytuacji jeśli kupujący nie odebrał towaru i nie zgłaszał odstąpienia to nie powinno być problemu z terminami i ewentualnym ich przekroczeniem.
Wystarczy że dopełniłeś terminów podczas odpowiedzi na sam wniosek POK i tylko pracownik zadziałał automatem bez weryfikacji i zapoznania się ze sprawą
Zakładając że towar nie był na indywidualne zamówienia, nie był "wykluczony z ogólnych zasad dotyczących odstąpień" itp to po kontakcie z Kupującym i otrzymaniu rezygnacji z zakupu oczywiście powinieneś zwrócić wpłatę z uwzględnieniem strat jakie poniosłeś w związku z niewywiązaniem się z umowy (nieodebraniem towaru, koszty odesłania nieodebranej paczki naliczone przez przewoźnika)
Skoro już portal nałożył kary i obciążył kosztami POK proponuję złożyć oficjalną reklamację na nieprawidłową procedurę rozpatrywania wniosku przez pracownika określając swoje roszczenia.
Zakładając że portal naliczył pełna kwotę nie odliczając kosztów o które mogłeś obniżyć zwracaną kwotę równolegle możesz złożyć doniesienie na policje zgłaszając dokonanie wyłudzenia (to w zasadzie chwila). Oczywiście chodzi tylko o koszt "zwrotu" nieodebranego towaru.
W sytuacji jeśli postępowałeś zgodnie z przepisami w ramach uwzględnienia reklamacji pewnie anulują naliczoną opłatę.
Kwestia nałożonych kar/ blokad to trudniejsza sprawa.
Kierują się swoim regulaminem który niestety jest tendencyjny i często służy za pretekst do musztrowania sprzedawców.
Odpowiadaj merytorycznie i oczekuj konkretnych odpowiedzi ze strony portalu powołując się na obowiązujące przepisy (przykładowo jeśli oczekują rozwiązania sprawy w której była reklamacja i ty ją rozpatrzyłeś ale klient się nie zgadzał z decyzja i w związku z tym zakończył dyskusje jako nierozstrzygniętą pomimo iż formalnie prawidłowo rozwiązałeś sprawę, domagaj się zmiany status dyskusji).
Spróbuj telefonicznie z allegro wyjaśnić każdą ze spraw a ostatecznie zgłaszaj to w formie pisemnej reklamacji.
W sytuacji jeśli działeś zgodnie z przepisami tylko zadziałały jakieś automatyzmy lub pojawiła niekompetencja/lenistwo jakiegoś pracownika często da się odkręcić ale wymaga to czasu i użerania się z absurdami allegro.
Alternatywą będzie uwzględnienie wszystkich roszczeń portalu i kupujących nawet jeśli były bezpodstawne.
To tak z mojego doświadczenia.