Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, wczoraj dostałem taką wiadomość od allegro:
"Zawiesiliśmy Twoje konto ze względów bezpieczeństwa. Podstawą naszych działań jest art. 2.12 Regulaminu Allegro. Musimy się upewnić, że korzysta z niego uprawniona osoba i jest ona w posiadaniu towaru oferowanego na sprzedaż.
Co to dla Ciebie oznacza
Usunęliśmy wszystkie wystawione oferty i anulowaliśmy oferty kupna złożone w licytacjach.
Co należy zrobić
Prosimy Cię o potwierdzenie Twojej tożsamości oraz możliwości pozytywnej finalizacji transakcji. W tym celu prześlij nam:
zdjęcie towaru wystawionego na sprzedaż wraz z umieszczonym obok niego Twoim dokumentem tożsamości,
kolorowe zdjęcia (nie skany) obu stron Twojego dokumentu tożsamości,
zdjęcie Twojej twarzy (selfie), na którym widać także Twój dokument tożsamości.
Jak przygotować zdjęcia
Na dokumencie muszą być widoczne:
imię i nazwisko,
data urodzenia i ważności dokumentu,
zdjęcie,
narożniki dokumentu.
Pozostałe dane możesz zakryć – na przykład paskiem papieru. Zdjęcia nie mogą być jednak w żaden sposób modyfikowane. Powinny być zrobione w dużej rozdzielczości. Prosimy o przesłanie załączników zgodnie z instrukcją – dzięki temu szybciej przeprowadzimy weryfikację.
Jeśli będziemy potrzebować dodatkowych dokumentów, poprosimy o to w kolejnych wiadomościach.
Dlaczego o to prosimy
Prosimy o przesłanie wskazanych zdjęć na podstawie art. 2.12 Regulaminu Allegro. Po przeprowadzeniu weryfikacji zdjęcia nie będą przez nas przetwarzane i zostaną usunięte z systemu.
Jak się z nami skontaktować
Aby skontaktować się z nami i przesłać nam zdjęcia, skorzystaj z formularza kontaktowego za pośrednictwem tego odnośnika.
Weryfikacja za pośrednictwem innych kanałów (czat, telefon) nie jest możliwa.
Działania na Twoim koncie podjęliśmy na podstawie zgłoszenia pochodzącego z naszych automatycznych systemów sprawdzających. Dotyczą one wszystkich rynków. Jeśli chcesz się odwołać od naszej decyzji, sprawdź jak możesz to zrobić.
Uwaga! Prosimy, nie używaj opcji „Odpowiedz”, ponieważ tak wysłana wiadomość do nas nie dotrze.
--
Pozdrawiamy,
Zespół Allegro
Handel nową elektronika i używaną, a także zwroty konsumenckie. Wczoraj konsultant na linii nie był w stanie mi powiedzieć dlaczego zostało zablokowane, dzisiaj zablokowane drugie konto pod tym samym NIPem. Oczywiście wczoraj odrazu po mailu wysłałem zdjęcia, selfie, zdjęcia również towaru (o FV nie pytali, ale to nie problem dosłać, działamy legalnie, mamy faktury i opłacamy podatki). Dzisiaj nie mogę już zamówić rozmowy telefonicznej, na maile dział bezpieczeństwa nie odpowiada. Tak rozumiem oni się tym zajmują. Rozwaliło to nam wczorajszą dobrą sprzedaż, koszty są codziennie, żadnego odzewu co było powodem. Nie wiem jaki to ma związek, ale było logowanie na konto z nowego telefonu (już używanego i po kilku minutach mail z blokadą przyszedł). Ktoś wie jak ten problem rozwiązać? Konto od ponad 4 miesięcy, 100% pozytywów, dwie dyskusje w toku (ale z naszej strony rozwiązane, ktoś nie kliknął tylko zakończenia dyskusji, wszystko na czas regulowane finansowo).
Jest ktoś w stanie podpowiedzieć jak ten problem szybko rozwiązać? Jest po 10tym, najlepsza sprzedaż ucieka, a koszty są codziennie, nie wiadomo rozumiem, kiedy sprawę rozwiąże dział bezpieczeństwa, może trwać dzień tydzień lub dłużej? Jeśli konta nie zostaną odwieszone to jest blokada na NIP?
Z góry dziękuję za pomoc.
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@ko_alka@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
@iFIXIT_OUTLET W kwestii blokady konta informacje uzyskasz wyłącznie drogą mailową.