Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam serdecznie,
Zakładam temat ponieważ pierwszy raz znalazłem się w takiej dosyć dziwnej sytuacji. Mianowicie w dniu dzisiejszym zostało zawieszone moje konto firmowe. Powód? Powodem jak dostałem z informacji Działu Bezpieczeństwa transakcji jest: "Nasza weryfikacja wykazała, iż na powiązanym koncie, którego login to: *****- pozostają niewyjaśnione sankcje.".
Oczywiście znam właściciela tego konta ponieważ jakiś czas temu pracowałem w tej firmie. Stąd domniemam, że IP logowań mogą się pokrywać, bo mogłem na swoje prywatne konto zalogować się w firmie, lub na firmowe w domu (w tym czasie). Nie mniej jednak już od sporego czasu nie pracuję w tej firmie i nie mam z nikim stamtąd żadnego kontaktu. Nie współpracujemy również.
Czy teraz do końca uczestnictwa w społeczności Allegro będę również odpowiadał za błędy i winy swojego byłego pracodawcy? Założyłem własną działalność i chcę w spokoju prowadzić sprzedaż.
"Tylko 3% sprzedawców na Allegro radzi sobie lepiej od Ciebie."
100% pozytywnych komentarzy
terminowe płatności
Czy coś przemawia za tym, żebym odpowiadał za czyjeś błędy? Jak proponujecie to ogarnąć? Po kontakcie z działem Allegro stwierdzili, że odrzucają mój wniosek o zdjęcie blokady do czasu wyjaśnienia sankcji na koncie mojego byłego pracodawcy.
Proszę o pomoc.
Pozdrawiam,
suseupl
@suseupl Pisałeś wcześniej że twój były pracodawca nie zamierza swojego problemu rozwiązać?To jak to się stało że tobie odblokowali? Ja mam podobny problem.z tym że nie wiem na 100% czyje jest to konto powiazane(podejrzewam w 90% matkę.ktora odeszła od rodziny dawno temu i nikt nie ma dnia kontaktu).I ja nie mam wpływu na to by ona rozwiązała swój problem .kompletnie nie pojmuję jak to możliwe że przez inną problemem blokadę konta.
@SklepikMarysi Przecież napisał https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/zawieszone-konto/m-p/66752/highlight/true#...
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Podejrzewam , że skończy się w sądzie. W każdym razie na pewno zgłoszę allegro na policję jako działanie na niekorzyść klienta.
@groszkiiroze1, przykro mi, że taka sytuacja miała miejsce. Widzę też, że odwołałaś się od naszej decyzji. Mam nadzieję, że wkrótce otrzymasz odpowiedź w tej sprawie.