Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
minelo juz 14 dni i nie wiem gdzie znalexc taką opcję ?
Po 14 dniach i w dodatku uszkodzenie to musisz zgłosić reklamację . Towar odsyłasz na własny koszt a sprzedawca uznając ją Ci go zwraca . Pamiętaj że sprzedawca ma obowiązek ją rozpatrzyć ale może ją uznać lub odrzucić ,gdy uzna że uszkodzenia mogły powstać z twojej winy.
@adamtax Składasz reklamację u sprzedającego, możesz odesłać na własny koszt i po rozpatrzeniu reklamacji sprzedający Ci zwróci koszt odesłania, ale możesz wezwać sprzedającego do odebrania bądź dania etykiety do odesłania- taki ma obowiązek, nie wiesz jak złożyć reklamację, otwórz dyskusję, masz pomoc Allegro:https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa