anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Błąd systemu odejmowania punktów "Średni czas odpowiedzi"

magic-trinket
#9 Pomysłodawca#

Dzień dobry.
Od dwóch dni zauważyłem odejmowane punkty sprzedaży za "Średni czas odpowiedzi".
Nie mam żadnych zaległości, od kilku dni żaden klient do mnie nie pisał wiadomości, a wszystkie poprzednie, kończyłem swoimi wpisami. Nie mam też żadnej otwartej dyskusji, a wszystkie 2 jakie miałem są zakończone.
Podejrzewam błąd systemu, który nalicza mi zwłokę za wiadomości które dostaję od sprzedawców u których kupowałem w ostatnim czasie i od których dostaje automatyczne wiadomości o wysyłce i fakturach.
Proszę o sprawdzenie i dodanie mi odjętych punktów, ewentualnie wskazanie gdzie mam "zaległości" w odpowiedziach.

Proszę o pomoc, jak na razie zjechałem z super+ na super, za chwilkę zlecę niżej.
Według raportu punkty lecą od 27 maja.  
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ 

Pozdrawiam

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

Client:44052296
#21 Demiurg#

@magic-trinket w jakości sprzedaży powinieneś mieć możliwość wygenerowania raportu tyczącego się wiadomości od kupujących. 

Odpowiadać należy na pierwsze pytania o zakup i o przedmiot zadane w ciągu 24 godzin

 

oznacz moderatorów

magic-trinket
#9 Pomysłodawca#

Z tego co patrzyłem w raporcie, są tylko pozycje odnośnie "dyskusji". Żadnej dyskusji nie mam otwartej. 
Prześledziłem wszystkie wiadomości jakie dostawałem. Jak pisałem wyżej, wszystkie wiadomości od klientów, zawsze kończyłem swoim wpisem. Ostatnie wiadomość od klienta jest z 22 maja. Reszta wiadomości, to wiadomości od sprzedawców u których robiłem zakupy (informację o wysyłce faktury itp.

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

@magic-trinket Czasem można przegapić sugestię kupującego przy opłacaniu aukcji ,np. dopisek "proszę o szybką wysyłkę" lub zwykłe "dziękuję" . Tego nie widać w centrum wiadomości ale odpowiedzieć trzeba.

oznacz moderatorów

magic-trinket
#9 Pomysłodawca#

Wszystkie zapytania i wiadomości do zakupów nie pozostały bez odpowiedzi.
Wszystko szybko odpisywane.

oznacz moderatorów

Sojiro
#12 Orędownik#

To jest "średni czas odpowiedzi" a nie "terminowe odpowiedzi", nie działa on zero-jedynkowo czy było czy nie było tylko w jakim czasie udzielasz odpowiedzi.

Dodatkowo jest on liczony z ostatnich 30 dni, więc jeżeli przykładowo w kwietniu udzielałeś odpowiedzi szybko, powiedzmy do godziny, a teraz do 4h to ten parametr będzie siłą rzeczy spadał.

oznacz moderatorów

magic-trinket
#9 Pomysłodawca#

Sytuacja niby wyjaśniona, ale i tak ma zastrzeżenia co do działania systemu.
Dostałem odpowiedź z suportu.
"Uprzejmie informuję, że dane w tej mierze bierzemy z ostatnich 30 dni dlatego po tym czasie wiadomości na które odpowiedzieli Państwo szybciej lub wolniej zostają przedawnione, aktualnie mają Państwo jedną wiadomość od kupującego Client:******** na którą odpowiedzieli Państwo w ciągu 09:08:11h wiadomość otrzymali Państwo 5/07/2024, 23:39:27 PM​​​​​​​ a odpowiedzieli Państwo dnia następnego 5/08/2024, 8:47:39."
Co mi nie pasuje. Średni czas odpowiedzi w jakości sprzedaży jest 9 godz. 8 min.
Od 8 maja, miałem kilka wiadomości na które odpisywałem w krótkim czasie, a średnia która jest zliczona jest taka sama jak ta felerna odpowiedź.
Czy sprzedawcy  nie należy się czas wolny, np. na sen? Czyli "godziny pracy", ustawione w allegro, są nic nieznaczącymi cyferkami?!
A sprzedawcy mają warować 7 dni, 24 godziny non stop, bez przerwy, lub instalować bota.
Jakoś tak, na bota się nie zdecyduje, jakoś nie lubię gdy mi bot odpowiada.

oznacz moderatorów

Sojiro
#12 Orędownik#

Algorytm to już zupełnie inna bajka 😄 oczywiście, że musisz siedzieć 24h przy kompie, a jak klient o 2 w nocy będzie miał bardzo ważne pytanie? Przecież nie zaśnie dopóki mu nie odpowiesz 😄

Wszystko oczywiście z przymrużeniem oka 😉

oznacz moderatorów

magic-trinket
#9 Pomysłodawca#

Człowiek całe życie się uczy, a i tak allegro ma "rzeczy" niepojęte.
Coś, co nazywa się "średnim czasem odpowiedzi", gdzie w opisie i pracownicy allegro mówią o "tym" że jest to "średni czas odpowiedzi kupującym.
Otóż nie, nie jest to średni czas odpowiedzi kupującym.
Wszystkie zapytania związane z dokonanym już zakupem, zadawany przez "zapytaj o zakup" nie wliczają się do średniej.
Do średniej liczą się "dyskusję" i wiadomości, które są wysyłane ze stron produktów z opcji "zadaj Pytanie". Czyli nie od kupujących, ale od osób, które w 70 - 80% nic nie kupią, a zadają tendencyjne pytania, na które znalazłyby odpowiedź w tekście oferty.

oznacz moderatorów