Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Z powodu zepsutego paczkomatu klient nie mógł w przeciągu 48godz. odebrać przesyłki (smart). Paczka wróciła do mnie (nadawcy). Klient złożył reklamację u przewoźnika. Zakupił ponownie towar dzisiaj (został już nadany).
Proszę o informację jak mogę wystąpić o zwrot prowizji i dopłatę do smarta w takim przypadku
nr zam. 734e1ae0-7122-11ef-970b-f95fa40dc021
@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
A dlaczego kupujący za to płacił/?
Zależało mu by ponownie szybko dostać towar. Bez czekania na rozpatrzenie reklamacji przez InPost.
@kotzpsem w razie awarii paczki są przedłużane, lub magazynowane w innym paczkomacie, mam wrażenie że nie zdążył lub zapomniał 😄
Oddaj kasę za zamówienie, zwrot prowizji dostaniesz a o dopłacie do smarka zapomnij 😄
Klient nie otrzyma odpowiedzi bo upoważnienie masz Ty i Ty lub allegro może złożyć reklamację 🙂
@kostas11 Dziękuję