anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zepsuty paczkomat InPost, paczka wróciła do nadawcy.

kotzpsem
#9 Pomysłodawca#

Z powodu zepsutego paczkomatu klient nie mógł w przeciągu 48godz. odebrać przesyłki (smart). Paczka wróciła do mnie (nadawcy). Klient złożył reklamację u przewoźnika. Zakupił ponownie towar dzisiaj (został już nadany).

Proszę o informację jak mogę wystąpić o zwrot prowizji i dopłatę do smarta w takim przypadku

nr zam. 734e1ae0-7122-11ef-970b-f95fa40dc021

@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

LEW433
#21 Demiurg#

A dlaczego kupujący za to płacił/?

oznacz moderatorów

kotzpsem
#9 Pomysłodawca#

Zależało mu by ponownie szybko dostać towar. Bez czekania na rozpatrzenie reklamacji przez InPost.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@kotzpsem w razie awarii paczki są przedłużane, lub magazynowane w innym paczkomacie, mam wrażenie że nie zdążył lub zapomniał 😄

Oddaj kasę za zamówienie, zwrot prowizji dostaniesz a o dopłacie do smarka zapomnij 😄

Klient nie otrzyma odpowiedzi bo upoważnienie masz Ty i Ty lub allegro może złożyć reklamację 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów

kotzpsem
#9 Pomysłodawca#

@kostas11 Dziękuję

oznacz moderatorów