anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zgłoszenie braku jednego z produktów - próba wyłudzenia?

ROE_AUTO
#10 Popularyzator#

Wczoraj wieczorem klient zgłosił nam, że brakuje jednego z produktów w przesyłce. Oczywiście mogło dojśc do pomyłki ale:

1. Osobiście pakowałem przesyłkę i wiem, że produkt był w paczce co potwierdza również monitoring.

2. Klient zgłosił problem wczoraj a paczka dopiero 15 minut temu zmieniła status na "Przekazano do doręczenia".

Jak działać w takiej sytuacji? Podejrzewam, że za chwilę złoży wniosek do POK o zwrot pieniędzy a allegro nas obciąży kwotą 60zł.

Dodatkowo w e-mailu pojawiła się pewna nieścisłość.

Zakup był robiony 8 czerwca a w wiadomości od allegro widnieje "Dotyczy zakupu z 07 czerwca"

Bez tytułu.png

Pozwolę sobie zawołać moderatorów bo może ja coś źle zrozumiałem z tego wszystkiego...

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

 

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

Halfrunt
#18 Luminarz#

Raczej podejrzewam, że klient pomylił sprzedawców. 

oznacz moderatorów

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@ROE_AUTO Cześć 🙂 Zamówienie ( jest z 8 czerwca - skonsultuję wyświetlenie nieprawidłowej informacji. 

Poproś Klienta o zdjęcie produktów/paczki, być może rzeczywiście doszło do pomyłki i nie jest to przesyłka od Ciebie. 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

ROE_AUTO
#10 Popularyzator#

A czy Wy jako moderatorzy macie możliwość zweryfikowania czy kupujący dokonywał zakupu, takich samych produktów u innego sprzedającego?

oznacz moderatorów

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@ROE_AUTO Nie dokonywał takich zakupów u innego Sprzedającego (ani na Allegro, ani na Allegro Lokalnie). 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

ROE_AUTO
#10 Popularyzator#

Czyli co ewidentnie próba wyłudzenia? Zobaczymy co odpisze...

oznacz moderatorów

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@ROE_AUTO Czy mogłabym Cię prosić o przesłanie tej wiadomości w formie EML na adres spolecznosc@allegro.pl

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@ROE_AUTO zapytaj grzecznie czy na prawdę ma na myśli przesyłkę ..... i tu podaj zawartość .......

oznacz moderatorów

ROE_AUTO
#10 Popularyzator#

Jak widać na załączniku klient sam napisał dokładnie co zamawiał. Czyli wycieraczki + dodatek do paliwa. Dlatego myślę, że najlepszym rozwiązaniem było by aby moderatorzy zweryfikowali czy klient składał takie samo zamówienie u innego sprzedawcy.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@ROE_AUTO miałem już otwartą dyskusję 🤣

1. kremy były bez kartoników a w ofercie ......

2. 2 minuty poźniej ,, przepraszam pomyliłam sprzedawców ,,

3, 15 sekund później -- kupujący uznał problem za rozwiązany 

nawet nie zdążyłem zareagować ....

oznacz moderatorów