Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry. Kupujący po zakupie i opłaceniu zamówienia stwierdził w rozmowie telefonicznej , że bardzo zależy mu na czasie i odbierze osobiście towar w dowolnym miejscu a jesteśmy z jednego województwa. Dla mnie to nie problem ale jak to ogarnąć żeby ta dostawa była zaznaczona w Allegro jako nadana w terminie i nie wpłynęła na ocenę w kategorii "wysyłka w terminie"?
@ADTcaraudio nie będzie takiej możliwości. Zamówienie powinno zostać zrealizowane w taki sposób jak wybrał kupujący, podczas jego składania.
@ADTcaraudio A potem zgłosi problem, że nie otrzymał zamówienia.
Przy odbiorze osobistym kupujący kwituje jednocześnie odbiór towaru więc tutaj problemu nie widzę. Chyba jedyna metoda w takim przypadku to anulowanie zamówienia przez kupującego i rozliczenie się poza Allegro skoro nie ma innej możliwości. Ja chcę żeby klient był zadowolony a platforma sprzedażowa jeszcze mnie za to ukarze obniżając oceny. Słabe.
@ADTcaraudio poproś kupującego by anulował zakup i kupił ponownie - z odbiorem osobistym (jeśli potrafi, bo Allegro starannie ukrywa tę opcję).
Przecież Allegro nie nagnie zasad dla jakiegoś tam kupującego, który zmienił koncepcję zakupu
@ADTcaraudio Poproś klienta, żeby mailem zgłosił chęć zmiany (żebyś miał podkładkę dla Allegro) i po wydaniu towaru napisz do Allegro, żeby wykluczyli Ci to ze statystyk i załącz maila od klienta. Niech pisze przez pocztę Allegro, np. 'zdaj pytanie sprzedsjącemu'.
Powinno się udać.
Żaden wiele razy moderacja tu pisała żeby w takim przypadku wziąć potwierdzenie że kupujący odebrał, Ale prawda jest w systemie nie da się tego zmienić na inną formę dostawy.