Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Wysyłam kilkadziesiąt przesyłek dziennie wszystkie w takim samym rozmiarze 8x8x50 cm np. wysyłka 60 sztuk , 20 sztuki miesci sie w skrzynkę gabaryt A natomiast 40 sztuk nie miesci się w skrzynkę następuje zmiana na gabaryt B przez kuriera , allegro wtedy dolicz mi 3,68 zł za każdą przesyłkę .A ja oczywiscie musze za wszystko płacić ,ZŁODZIEJSTWO w skali miesiąca wychodzi 1000 złotych , dosyc ze allegro pobiera od sprzedawcy 0.99 zł na wysyłkę na paczkomat to jeszcze dolicza zmianę Gabarytu , bo jakiś kurierek z bozej łaski wper....lił ją tam gdzie mu pasowało. CO TO JEST !!!!!! Co zar bardziej mam dosyć tego allegro wykończy nas PIS I INPOST
ta.. był jakiś czas spokój , ale od nowa się zaczyna @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ tylko proszę nie piszcie ,że możemy złożyć reklamację , to trzeba siepnąć z grubszej rury .
@PERFEKT-HAFT Cześć. Możesz złożyć reklamację bezpośrednio do InPost (w tym celu potrzebne będzie pełnomocnictwo do pobrania z zakładki https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/ustawienia-dostawy).
Może to dla Ciebie zrobić również pracownik Allegro - w tym celu napisz do nas przez ten formularz: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=44362df6-b15a-4eac-a24c-c534495b1bda&subjectId=2d542135-a...
Nie ma innej możliwości odwołania się od opłat dodatkowych niż złożenie reklamacji.
Inpod w naszym oddziale już mi napisał że kurier potwierza ze odbiera ode mnie większe przesyłki niż ja podaję , tylko ze kurier nic o tym nie wie, dzisiaj był u nas w zakładzie potwierdził ze Inpost kłamie i ze wszystkie nasze wysyłki mieszczą sie w gabarycie A i dlaczego zmieniane są na B mam nagranie z naszej rozmowy , ciekawe co oni teraz powiedzą .KŁAMIĄ czas chyba zakończyć współprace z allegro bo my jako sprzedwacy jestesmy tylko do płacenia za wszystko i wszystkich i nie mamy prawa głosu BO KLIENT NASZ PANI on moze wszystko.Wystawi negatywna odp. allegro ,,miał prawo do wypowiedzenia się na ten temat , na jaki temat ????? towar kupiony , niepodoba się towaru nie zwróci ale chce kasę za zwrot ,kasa zwrócona bprzeprosiny ze strony sprzedawcy NEGATYW SUPER 100% satysfakcji a my co sprzedawczyki tylko jesteśmy ??????
@PERFEKT-HAFT
Jeżeli to są przesyłki SMART! - to reklamację składasz bezpośrednio w Allegro (a nie w InPost gdzie wymagane jest dodatkowo pełnomocnictwo Allegro).