anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zmiana przewoźnika po zakupie

MAMY ROZWIĄZANIE!
PlanetNature
#7 Wielbiciel#

Witam,

Czy jest możliwość zmiany przewoźnika po zakupie? Klient wybrał sposób dostawy Inpost z opcją Smart. Po opłaceniu zamówienia chciałby jednak zmienić na wysyłkę Pocztą Polską. Zamówienie spełnia warunki Smart dla wysyłki Pocztą.

Z góry dziekuję za odpowiedzi,

Pozdrawiam

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2
xyz96
#21 Demiurg#

@PlanetNature W systemie tego nie zmienisz. Niech klient anuluje zakup lub zrobi zwrot i kupi ponownie to samo, wybierając wysyłkę pocztą.

oznacz moderatorów
PlanetNature
#7 Wielbiciel#

Tak myślałem, że to jedyna opcja. Dzięki

oznacz moderatorów