anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Znikające kody EAN

Gasmin_pl
#12 Orędownik#

Witam! Poprawiam dziś swoje oferty i zauważyłam, że większość z moich ofert nie mają wcześniej wprowadzonych kodów EAN. Czy ktoś ma podobną sytuację? Co będzie jutro w Jakości sprzedaży? Minus 60 punktów? Wprowadzać odnowa te kody czy ten błąd będzie naprawiony?

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Gasmin_pl napisz do nas tu.

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów

AndreGoods
#9 Pomysłodawca#

@Gasmin_pl  @cloudcloud To samo jest u mnie, kody EAN znikają, mimo ich wprowadzenia. 

oznacz moderatorów

Client:77437942
#8 Zapaleniec#

Odpowiedź allegro

Dziękuję za cierpliwość. Faktycznie mamy problem z widocznością kodów EAN, dział techniczny już pracuje nad rozwiązaniem tego problemu. Bardzo przepraszamy za niedogodności.

oznacz moderatorów

Gasmin_pl
#12 Orędownik#

@Client:77437942I tak już piszą trzeci dzień. Natomiast jak nie będziemy przy edycji ponownie wprowadzać te kody EAN - w dniu następnym statystyka leci w dół.

oznacz moderatorów

cloudcloud
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@Gasmin_pl pracujemy nad rozwiązaniem problemu, w kwestii ewentualnych rekompensat na pewno będziemy Was informować. 

   Klaudia
   Były Moderator
oznacz moderatorów

Client:77437942
#8 Zapaleniec#

@cloudcloud W ramach rekompensaty proponuje zrezygnować z pobierania prowizji od kosztów dostawy, w ciągu tylu dni ile trwało występowanie tego błędu.

oznacz moderatorów

Pharma_Promotion
#7 Wielbiciel#

Rozumiem, że EANy zostaną uzupełnione automatycznie? Nie wyobrażam sobie przeglądać wszystkich ofert i sprawdzać gdzie zniknęły. Tym bardziej, że w dalszym ciągu nie ma takiego filtra w liście ofert.

oznacz moderatorów

AndreGoods
#9 Pomysłodawca#

@cloudcloud wszystkie aukcje które wczoraj wystawiłam w raz z numerami EAN. Dziś żadnego EAN nie widzę.... 

@Pharma_Promotion  Zgadzam się filtrowanie musi być. 

oznacz moderatorów

AptekaNatolinska
#14 Krzewiciel#

@cloudcloud  czekam na odpowiedź, jakby co podaję numer "09882533"  już od wczoraj i cicho sza, nic a nic, EAN ginie, dostawa pojutrze, komu i kto pojutrze? Czy u kupującego czy u mnie ? 

A wy ceny podnosicie.

oznacz moderatorów