Znikające kody EAN

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam! Poprawiam dziś swoje oferty i zauważyłam, że większość z moich ofert nie mają wcześniej wprowadzonych kodów EAN. Czy ktoś ma podobną sytuację? Co będzie jutro w Jakości sprzedaży? Minus 60 punktów? Wprowadzać odnowa te kody czy ten błąd będzie naprawiony?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Gasmin_pl napisz do nas tu.
Były Moderator
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Gasmin_pl @cloudcloud To samo jest u mnie, kody EAN znikają, mimo ich wprowadzenia.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Odpowiedź allegro
Dziękuję za cierpliwość. Faktycznie mamy problem z widocznością kodów EAN, dział techniczny już pracuje nad rozwiązaniem tego problemu. Bardzo przepraszamy za niedogodności.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:77437942I tak już piszą trzeci dzień. Natomiast jak nie będziemy przy edycji ponownie wprowadzać te kody EAN - w dniu następnym statystyka leci w dół.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Gasmin_pl pracujemy nad rozwiązaniem problemu, w kwestii ewentualnych rekompensat na pewno będziemy Was informować.
Były Moderator

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@cloudcloud W ramach rekompensaty proponuje zrezygnować z pobierania prowizji od kosztów dostawy, w ciągu tylu dni ile trwało występowanie tego błędu.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Rozumiem, że EANy zostaną uzupełnione automatycznie? Nie wyobrażam sobie przeglądać wszystkich ofert i sprawdzać gdzie zniknęły. Tym bardziej, że w dalszym ciągu nie ma takiego filtra w liście ofert.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@cloudcloud wszystkie aukcje które wczoraj wystawiłam w raz z numerami EAN. Dziś żadnego EAN nie widzę....
@Pharma_Promotion Zgadzam się filtrowanie musi być.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@cloudcloud czekam na odpowiedź, jakby co podaję numer "09882533" już od wczoraj i cicho sza, nic a nic, EAN ginie, dostawa pojutrze, komu i kto pojutrze? Czy u kupującego czy u mnie ?
A wy ceny podnosicie.