Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprawa dotyczy zamówienia a3e6aad2-1b45-11ed-b010-71e7783f672c. Klient otrzymał dziś paczkę (sejf mechaniczny). Paczka nie wskazywała na uszkodzenia. Zgłosił uszkodzenia mechaniczne sejfu. Wysłał zdjęcia. Ewidentnie wina Inpost. Najwyraźniej paczka musiała wypaść kurierowi. Co w takiej sytuacji mogę zrobić ? Wiem że mogę zgłosić reklamację do Inpost, ale to zawsze trwa do około 2 miesięcy. Nie mogę klientowi kazać czekać. Co mówi w takiej sytuacji konkretnie regulamin Allegro ?
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@ALCkow Klientowi wysyłasz nowy sejf lub zwracasz pieniądze - zależy czego oczekuje.
Jednocześnie składasz reklamację do przewoźnika ale jeśli "Paczka nie wskazywała na uszkodzenia" to może być ciężko z uznaniem reklamacji.
Musisz udowodnić że była dobrze zabezpieczona bo mogą próbować zwalić winę na ciebie .
@ALCkow Jeśli zachodzi prawdopodobieństwo, że do uszkodzenia towaru doszło w trakcie transportu, to jako sprzedający powinieneś w takim przypadku złożyć reklamację przesyłki u przewoźnika i rozpatrzyć reklamację kupującego zgodnie z obowiązującym prawem.
@ALCkow jeżeli wysyłałeś towar przez usługi allegro to możesz złożyć reklamacje do allegro
@ALCkow regulaminowi allegro nic do tego 🙂 to reguluje KC UK PP
Masz 7 dni na spisanie protokołu szkody, poproś żeby to robił lub niech Ci podeśle zdjęcia towaru i kartonu https://inpost.pl/protokol potem składasz reklamację https://inpost.pl/reklamacja a kupującemu wysyłasz nowy produkt bo reklamacja chwilkę zajmie 🙂