Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zostałem oszukany przez kupującego na platformie Allegro.
Wczoraj zgodziłem się na sprzedaż laptopa - kupujący przelał pieniądze z zagranicznego konta przez PayU, przesłał mi screen z Allegro, że zamówienie zostało opłacone i wysłał potwierdzenie wykonania przelewu.
Ustaliliśmy odbiór osobisty - na podstawie przesłanych screenów z potwierdzeniem płatności wydałem sprzęt kuzynowi kupującego.
Dziś rano na platformie Allegro zobaczyłem, że płatność została anulowana.
Ponowiłem kontakt z kupującym, który zadeklarował się sprawdzić przyczynę anulacji płatności - wysłał mi nawet zdjęcie dowodu osobistego.
Od rana się nie odzywa, nie odbiera telefonu i nie odpisuje na wiadomości.
Zostałem bez sprzętu i bez pieniędzy.
Czy dałem się oszukać?
Czy odzyskam pieniądze?
Zasada- nie masz kasy nie wysyłasz, to klasyczny sposób na oszustwo ,śmigaj na Policję.
nr zamowienia d5db8030-e2df-11ed-bd94-9db10fe9d577
na oferty 13610367360
@Silve_57 bardzo mi przykro, ale jedyne co mogę Ci polecić w tej sytuacji to zgłoszenie sprawy na policję, a my na ich wniosek przekażemy dane dotyczące samego konta, które w tej chwili jest u nas zablokowane. W takiej sytuacji, gdy wysłałeś towar na własną rękę i bez płatności przez nasze systemy to wszystko co mogę Ci zarekomendować.
@kostas11 "prawda że macie dane tego kupującego"
To będą dane z tego samego "lipnego" dowodu osobistego którego zdjęcie wysłał sprzedającemu 🤣
na podstawie skrinów od obcej osoby dałeś komuś towar???
poważnie?
a śmieją się z seniorów że ich w człona robią
Screeny z Allegro, potwierdzenie przelewu z banku z dokładnymi danymi payu Allegro oraz płatnika wraz z dowodem osobistym plus informacja w zakładce zamówienia w moim Allegro o przetwarzaniu płatności.
@Silve_57 Zasada jest prosta - dopóki zakup nie widnieje jako opłacony to nie wysyłasz towaru. Jak widać żadne screeny tu nie pomogą.
@Silve_57 jeśli chodzi o "informacja w zakładce zamówienia w moim Allegro o przetwarzaniu płatności" w tym przypadku płatność mogła mieć co najwyżej status "rozpoczęta".
Oto statusy płatności jakie wykorzystujemy na Allegro:
Rozpoczęta – kupujący rozpoczął proces płatności, nie ma jednak jeszcze informacji o wpływie pieniędzy. Możliwe, że wpłata nie została zrealizowana przez kupującego albo jest w trakcie przesyłania pomiędzy bankami.
Anulowana – kupujący lub operator serwisu płatności anulował ją, zanim została zakończona.
Ten status zobaczysz tylko po kliknięciu na numer płatności w powiadomieniu o wybranym przez kupującego sposobie dostawy i zapłaty.
Zakończona – wpłata została przeprowadzona poprawnie i pieniądze znajdują się już na Twoim Allegro Finanse.