Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Allegro . @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Zróbcie coś z tą możliwością chowania zakupów by codziennie co najmniej kila osób nie szukało swoich zakupów. Jeśli jest to bardzo potrzebne (wątpię) to może jakieś szkolenie programowe dla klientów aby mogli się w tym odnaleźć. Co dzień wchodzi masa wątków w tak prostej sprawie .
@mwmonety One tego nie wprowadziły i raczej nie mogą nic z tym zrobić. Zresztą po co ktoś miałby coś z tym robić? Przynajmniej forum żyje i jest zajęcie: https://spolecznosc.allegro.pl/t5/dyskusje-kupuj%C4%85cych/pomy%C5%82kowo-klikn%C4%85%C5%82em-ukryj-... Można się wykazywać, zdobywać wpunkciki, rozwiązanka i podwyższać sobie rangę na forum. A im więcej zajęcia z wywoływaniem moderatorek do ukrytych zakupów, tym mniej czasu na sianie zamętu w istotnych tematach. Mnie to pasuje.
@mwmonety To „ukrywanie” zakupów, to działanie z premedytacją. Ma przyciągać tutaj kupujących, żeby sobie przy okazji poczytali jak można okpić sprzedających.
@Client:98572120 Tobie może i pasuje ale podejrzewam że większości użytkowników już się znudziły te ciągłe prośby spowodowane niewiedzą i niedoczytaniem zasad w regulaminie. Wiem że to nie nasze moderatorki są winne takiego bałaganu ale mogą zgłosić tak często pojawiający się problem pod rozwagę odpowiedzialnym za jego wdrożenie.
@mwmonety A żaba ciągle o tym samym, niektórzy nigdy niczego się nie nauczą. beton. Otwierasz wątek dla rozwiązania?🤔
@LEW433 Przyganiał kocioł garnkowi 🙂
ty piszesz o betonie i przyswajaniu wiedzy?? ty?? Koń by się uśmiał 😄
No co ty ? Przecież " badania i analizy wykazują że schowanie zakupów było dobrym posunięciem" a skoro ....badania i analizy wykazują 😉 to nic sie nie poradzi 😉 Szkolenie dla klientów ? Hmm, trzeba by ich znowu ubrać w fartuszki, zagonić do zerówki żeby poznali litery, potem nauczyli sie czytać, potem rozumieli co czytają... To praca od podstaw..... Chyba nie da rady. Oni głównie klikają.....
@mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Dziękuję naszym moderatorom za szybkie (nie) udzielenie żadnej odpowiedzi przez 5 dni ,jak ja bym tak szybko odpowiadał na pytania swoich klientów to bym miał już dawno konto zawieszone.Zadając wam pytanie czuję się klientem i oczekuję szybkiej odpowiedzi .
Nie ma tak dobrze. Client:98572120 tu wspominał o.... celne!
Nieliczni wiedzą jak znaleźć schowane, jak zgubić znalezione....
Detronizacja wam w głowie? Co dyżurna będzie robić?
To może być przyczyną wielu chorób, dlatego @mwmonety nie otrzymuje odpowiedzi.
Potrzebna konsultacja z lekarzem, lub farmaceutą.🤣
Przed chwilą😁
Codzienna przykra rzeczywistość.