anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwróciłam towar - Sprzedawca twierdzi że dostał towar uszkodzony w transporcie bo ja żle zapakowałm

MAMY ROZWIĄZANIE!
arkiza_mco
#8 Zapaleniec#

Zwróciłam towar - Sprzedawca twierdzi że dostał towar uszkodzony w transporcie bo ja żle zapakowałam. Zapakowałam w to czym towar przyszedł, kuriera miałam na swoje zleceni bo Sprzedający nie ma umowy na zwroty. Sprzedający nie spisał protokołu z Kurierem ani nie wysłał reklamacji do firmy kurierskiej - jest zresztą ta sama co obsługuje u niego wysyłkę/

oznacz moderatorów
24 ODPOWIEDZI 24
xyz96
#21 Demiurg#

@arkiza_mco Otwórz spór; https://allegro.pl/dyskusje/nowa i zgłoś tam problem. Sprzedawca ma 24 godziny na reakcję. Po tym czasie do Dyskusji włączy się pracownik Allegro, który Ci pomoże w odzyskaniu pieniędzy.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@arkiza_mco Zwróć się o pomoc do Allegro, tam ci po 24 godz o otwarcia sporu z sprzedawcą pomogą:https://allegro.pl/dyskusje/nowa

oznacz moderatorów
arkiza_mco
#8 Zapaleniec#

właśnie twierdzą że to ja odpowiadam za wypadek w transporcie...słabo bo wysłałam w tym w co bylo zapakowane i to nie powinno się było uszkodzić - nie wiem czy to na pewno ta sztuka jest uszkodzona?

 

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@arkiza_mco Sprzedawca cie naciąga, otwórz spór, opisz i czekaj co odpowie.

oznacz moderatorów
arkiza_mco
#8 Zapaleniec#

dla mnie mnie naciąga ale Allegro wspiera Sprzedającego

 

oznacz moderatorów
www_izopassiv_pl
#8 Zapaleniec#

Dziwne podejście do sprawy. Sprzedawca pakuje i wysyła bo sprzedał towar.

Problemy się zaczynają w wyniku bezmyślności kupujących którzy kupują bez zastanowienia a później bez podania powodu zwracają towar.

Sprzedawca zostaje z kosztami pakowania i często z uszkodzonym towarem po złym spakowaniu przez kupującego.

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

@www_izopassiv_pl temat wałkowany wielokrotnie, takie czasy, takie zwyczaje, żywcem przeniesione z marketów. Dziś kupujesz, jutro zwracasz.😁

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@arkiza_mco Otworzyłaś spór i pracownik Allegro nie chce Ci pomóc?

Po 14 dniach od zakupu wypełnij prosty wniosek z zwrot wpłaty z Programu Ochrony Kupujących. Wnioski są rozpatrywane średnio w 7 dni. Wysłanie wniosku stawia na baczność sprzedawcę i Allegro 🙂

https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/program-ochrony-kupujacych/co-zrobic-aby-otrzymac-rekompensa...

https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia

oznacz moderatorów
arkiza_mco
#8 Zapaleniec#

bardzo dziękuję

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

arkiza_mco tylko mocno zastanów się nad wnioskiem do POK . Jeśli produkt dotarł do sprzedawcy uszkodzony , a mimo tego otrzymasz rekompensatę z POK sprzedawca z powództwa cywilnego może wystąpić o pokrycie przez Ciebie straty oraz kosztów jakie poniósł w przypadku blokady konta , a następuje to po wyplacie z POK. Jeśli zwracasz produkt na własną rękę niestety na Tobie ciąży obowiązek dostarczenia go do sprzedawcy w stanie w jakim go otrzymałaś biorąc pod uwagę dopuszczające przez UK niewielki niezgodności związane z zapoznaniem się z produktem .Allegro wypłaci Ci rekompensatę ,ale pomyśl o dalej idących konsekwencjach .

Decyzję pozostawiam Tobie .

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

Jeszcze tego brakowało, aby kupujący bali się sądu za zgłoszenie wniosku do POK 🙂

Tak jak niektórzy już teraz mają bać się sądu za wystawienie negatywa 🙂

 

oznacz moderatorów
mdrogeria
#21 Demiurg#

xyz96 przestań pajacować , wszyscy podlegamy jednemu prawu i konstytucja gwarantuje każdemu dochodzenia swoich roszczeń z powództwa cywilnego . Jeśli sprzedawca właściwie udokumentuje fakt wygraną ma w kieszeni .

oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

Zawsze bawiło mnie, gdy na dawnym Cafe Allego zahaczano o Konstytucję. Tutaj też się to zdarza 🙂

oznacz moderatorów
arkiza_mco
#8 Zapaleniec#

Allegro proponuje w ramach pomocy że mogę sobie pójść do sądu

 

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@arkiza_mco i mają rację jak byś Ty odbierał od sprzedawcy produkt i był by uszkodzony to kto odpowiada, sprzedawca jako nadawca więc odwrotnie to tak samo działa 😞 

Złóż reklamację u przewoźnika że uszkodził towar w transporcie, i dostaniesz odszkodowanie 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów
arkiza_mco
#8 Zapaleniec#

reklamacje się składa do 14 dni ktore mineły

oznacz moderatorów
betizdaleka
#9 Pomysłodawca#

Nie bardzo czaję tego rozumowania.

Skoro towar dotarł do Ciebie sprawny to stał się Twoją własnością. Jeśli podjęłaś decyzję o zwrocie  to na Tobie spoczywa obowiązek dostarczenia go sprawnego tam skąd go kupiłaś. To, że wysłałaś go w tej samej paczce świadczy tylko o Twojej niechlujności. Karton był pewnie już zniszczonym należało kupić nowy i porządnie zabezpieczyć przesyłkę. W takim przypadku można powiedzieć, że teraz Ty jesteś sprzedawcą i masz dostarczyć sprawny i pełnowartościowy towar.

oznacz moderatorów
arkiza_mco
#8 Zapaleniec#

Gdzie ja mam kupić odpowiedni karto aby spakować duży zlew z baterią? Wyjęłam zlew i baterie - zobaczyłam że to nie to co oczekiwałam (inny odcień) wsadziłam, okleiłam taśmą i odesłałam - gdzie niby miałam takie kartony ze steropianem kupić? Dla mnie nauczka już nigdy nie kupię od kogoś towaru kto nie ma rozwiązanego umownie tematu zwrotów. Kupuję zlew raz na 17 lat sorry.

oznacz moderatorów
arkiza_mco
#8 Zapaleniec#

Tak poszło w tych opakowaniach w ktorych przyszło z tymi samymi wnętrzościami. Skoro było dobre w jedną stronę to dlaczego nie w drugą?

oznacz moderatorów