Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zwróciłem pieniądze kupującemu ale do niego nie dotarły. Mam nr zwrotu, datę/godzinę, powód, została zwrócona prowizja. Klient cały czas twierdzi, że u niego na koncie zwrotu wciąż nie ma. Co mogę z tym zrobić?
Tak nierealnie to powiedzieć klientowi że to nie Twój problem. Tak bardziej pro, to że może kupił systemem Pay i kasa wróciła tam. Najlepiej wyślij mu dokładny numer zwrotu i poproś aby napisał wiadomość do Allegro w tej sprawie. Podaj mu link do kontaktu bo kupujący tego nie umieją znaleźć.
@arete-sklep napisz przez ,, pomoc ,, skontaktują się z klientem , poinformuj go o swoim kroku niech pilnuje maila .
@arete-sklep Możliwe że nie wie gdzie szukać, a skąd płacił?: @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@arete-sklep podaj mi proszę numer zamówienia, którego dotyczy ten zwrot.
W końcu po 3 dniach pieniądze dotarły. dziękuję wszystkim za pomoc.