anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwróciłem pieniądze kupującemu ale do niego nie dotarły

arete-sklep
#9 Pomysłodawca#

Zwróciłem pieniądze kupującemu ale do niego nie dotarły. Mam nr zwrotu, datę/godzinę, powód, została zwrócona prowizja. Klient cały czas twierdzi, że u niego na koncie zwrotu wciąż nie ma. Co mogę z tym zrobić?

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

serwis-texas
#21 Demiurg#

@arete-sklep 

Tak nierealnie to powiedzieć klientowi że to nie Twój problem. Tak bardziej pro, to że może kupił systemem Pay i kasa wróciła tam. Najlepiej wyślij mu dokładny numer zwrotu i poproś aby napisał wiadomość do Allegro w tej sprawie. Podaj mu link do kontaktu bo kupujący tego nie umieją znaleźć.

https://allegro.pl/pomoc/kontakt

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@arete-sklep napisz przez ,, pomoc ,, skontaktują się z klientem , poinformuj go  o swoim kroku niech pilnuje maila .

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

@arete-sklep Możliwe że nie wie gdzie szukać, a skąd płacił?: @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@arete-sklep podaj mi proszę numer zamówienia, którego dotyczy ten zwrot. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

arete-sklep
#9 Pomysłodawca#

W końcu po 3 dniach pieniądze dotarły. dziękuję wszystkim za pomoc.

oznacz moderatorów