
kolekcjoner608
#21 Demiurg#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
18-05-2024
11:10
Jak obecnie wygląda sprawa zwrotu środków za anulowanie opłaconej aukcji? Klient kupił opłacił i zaraz po tym anulował . Czy przy obecnym systemie automatycznego pobierania opłat te środki same do niego wrócą czy muszę to robić samemu .
oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
LEW433
#21 Demiurg#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
18-05-2024
11:15
A masz ustawiony automatyczny zwrot?
Jak włączyć automatyczny zwrot wpłaty
Aby włączyć tę opcję:
- Przejdź do Ustawień.
- Zaznacz, za jakie zamówienia chcesz automatycznie zwracać kupującemu pieniądze:
- Automatyczny zwrot wpłaty dla anulowanych zamówienia – wybierz spośród dostępnych opcji:
- Włączony, dla anulowanych Nowych zamówień
- Włączony, dla zamówień anulowanych w ciągu 60 minut od zakupu.
- Automatyczny zwrot wpłaty dla zwracanych towarów – wybierz , po jakim czasie zwrócisz kupującemu pieniądze. Możesz ustawić:
- od 2 do 7 dni kalendarzowych – dla zamówień zwróconych z powodu odstąpienia od umowy
- od 2 do 14 dni kalendarzowych – dla zamówień zwróconych z powodu wady produktu – reklamacji.
Czas na zwrot pieniędzy kupującemu liczymy od momentu, gdy odbierzesz przesyłkę zwrotną. Dowiemy się o tym z jej statusu. Gdy kupujący otrzyma zwrot pieniędzy, zobaczysz to w zakładce Zwroty.
oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
18-05-2024
11:22
Dzięki ,widzę że nie mam zaznaczonych automatycznych zwrotów bo w sumie to bardzo rzadko ktoś o to prosi .
oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
18-05-2024
11:24
🤗
oznacz moderatorów