anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot środków z POK przed upływem 14 dni.

konsolowopl
#8 Zapaleniec#

Chciałbym poznać podstawę prawną, na jakiej oparliście się zwracając pieniądze z POKu przed upływem ustawowych 14 dni.  Nakreślę sprawę. Klient odesłał nam uszkodzony sprzęt, jednak był bardzo natarczywy w sporze i jakiś pracownik allegro postanowił przyznać mu zwrot z Programu Ochrony Kupujących. Zostało to zrobione bezprawnie a co więcej od 23.08 do teraz mam zablokowane konto. Otrzymałem warunek do spełnienia, przelanie równowartości środków pobranych z POK. Pomimo, że się z tym nie zgadzam przelałem, jednak do teraz milczycie i moje konto jest ciągle zablokowane. Myślę, że podobnych przypadków jest więcej. Wchodzicie do tyłka kupującym a małych sprzedawców macie w głębokim poważaniu.

oznacz moderatorów
10 ODPOWIEDZI 10

mdrogeria
#21 Demiurg#

@konsolowopl zapewne zabrakło Twojej terminowej odpowiedzi w dyskusji . @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

konsolowopl
#8 Zapaleniec#

Tak, w sobotę kupujący zgłosił, że nie zwróciłem mu pieniędzy a w niedzielę dostałem blokadę sprzedaży. Dostałem to na koncie firmowym gdzie jest widocznie zaznaczone, że pracujemy od poniedziałku do piątku. Pracownicy allegro zaakceptowali wniosek z POKu w terminie 12 dni od daty zgłoszenia zwrotu. Po mojej interwencji dowiedziałem się, że w allegro termin na zwrot jest 7 dni. Całość mam udokumentowaną na mailu i sprawa zostanie zgłoszona do odpowiednich organów.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@konsolowopl Jak widzę, ograniczenia sprzedaży zostały nałożone na Twoje konto w związku z dyskusją, w której klientka zaznaczyła, że otrzymała towar niezgodny z opisem. Przez tydzień nie odniosłeś się do tego problemu.

Zwrot kwoty rekompensat wypłacony dwóm pozostałym klientom został określony jako warunek odblokowania Twojego konta w korespondencji nr 25690224. Musisz się zatem uzbroić w cierpliwość. Otrzymasz odpowiedź w tej sprawie najszybciej jak to będzie możliwe. Najlepiej jednak nie pisać nowych wiadomości, bo paradoksalnie może to wydłużyć czas oczekiwania (konsultanci odpowiadają na maile w kolejności zgłoszeń).

   Natalia
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

konsolowopl
#8 Zapaleniec#

Pani Natalio, jakie Pani głupoty wypisuje. Klient chciał zwrócić towar darmowym zwrotem inpost, ale minął mu już miesiąc i dlatego założył spór. Napisałem mu, że w takiej sytuacji musi odesłać na własny koszt. Po czym dostałem pytanie od Waszego pracownika, czy klient to odesłał... Czy w takim razie powinienem dzwonić do klienta i pytać, czy łaskawie nadał przesyłkę, bo przespał zwrot, czy może zamówić mu kuriera na nasz koszt?

 

Blokadę konta dostałem za to, że w sobotę kupujący zgłosił problem z produktem a w niedzielę zaakceptowaliście wniosek kupującego z Programu Ochrony Kupujących i nie daliście możliwości się  wytłumaczyć. 

Wasze podejście do sprzedających jest karygodne i mam nadzieję, że ktoś w końcu się u Was otrząśnie. Kupującym odpowiadacie w kilka godzin, sprzedającym nie odpowiadacie przez tydzień i jest ok. Potraficie nałożyć ograniczenia w weekend, tak aby nikt o tym nie wiedział. 

Prowizji w niektórych działach pobieracie już prawie 20% a w zamian rzucacie tylko kłody pod nogi. Przerzucacie mi produkty do innej kategorii (takiej, gdzie macie większą prowizję) a po kilku dniach inny tuman usuwa aukcję, bo znajduje się w złej kategorii.

Mam nadzieję, że mój przypadek da do myślenia innym sprzedawcom.

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@konsolowopl Kiedy dokładnie została otwarta dyskusja i kiedy udzieliłeś w niej odpowiedzi?

oznacz moderatorów

konsolowopl
#8 Zapaleniec#

Mija kolejny tydzień a moje konto zostaje zablokowane, różnica jest taka, że nikt już nawet nie odpisuje na moje maile. Super to Wasze allegro takie nie za szybkie i mające sprzedających w głębokim poważaniu. 

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

O blokadzie konta musisz się kontaktować z działem bezpieczeństwa.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

serio...... LEF ?

oznacz moderatorów

servicecard
#9 Pomysłodawca#

 U nas klient zgłosił zwrot po 11 dniach od zakupu, po czym po 11 kolejnych dniach wystąpił do POK o zwrot i także pracownik allegro przyznał mu ten zwrot. Pytanie allegro o godz. 9:16, nasze wyjaśnienia godz. 9:31, po czym 10:55 - informacja o zaakceptowaniu wniosku klienta.

Co z tego, że ustawa o prawach konsumenta z 30.05.2014 mówi o 14 dniach, jak allegro stwierdziło, że u nich będzie to 7 dni.

Reasumując - klient ma czas określenie zwrotu 14 dni, kolejne 14 dni na odesłanie towaru a sprzedawca? - 7dni

oznacz moderatorów

konsolowopl
#8 Zapaleniec#

Wam przynajmniej nie zablokowali konta, ja już mam 3 tydzień i tu częstotliwość odpowiedzi na maile jest średnio 1 na 1,5 tygodnia.

oznacz moderatorów