anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot bez podania przyczyny po odrzuconej reklamacji

ares_
#14 Krzewiciel

Klient zgłosił reklamację produktu (nie działa), wysłaliśmy etykietę do paczkomatu w celu odesłania towaru. Po otrzymaniu paczki reklamacja została odrzucona ponieważ produkt działa. Następnie klient zgłosił zwrot bez podania przyczyny.

Czy w tym przypadku mogę obniżyć zwrot o koszt etykiety którą wysłaliśmy klientowi w celu odesłania produktu na reklamację? Czy są to zupełnie różne procedury i nie mogę ich łączyć? Ktoś miał taki przypadek?

 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

TechartGSM
#14 Krzewiciel

Nie możesz.

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

to są osobne procedury

jeżeli kupujący zmieścił się w ustawowym czasie, to ma do tego prawo

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@ares_ konsument zmienił reklamacje na odstąpienie, zgodnie z UK ponosi koszty zwrotu towaru, jak najbardziej możesz potrącić a jak produkt był używany to obniżyć zwrot do wartości tego co masz 🙂 

__________
Κώστας
oznacz moderatorów