Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient zgłosił reklamację produktu (nie działa), wysłaliśmy etykietę do paczkomatu w celu odesłania towaru. Po otrzymaniu paczki reklamacja została odrzucona ponieważ produkt działa. Następnie klient zgłosił zwrot bez podania przyczyny.
Czy w tym przypadku mogę obniżyć zwrot o koszt etykiety którą wysłaliśmy klientowi w celu odesłania produktu na reklamację? Czy są to zupełnie różne procedury i nie mogę ich łączyć? Ktoś miał taki przypadek?
Nie możesz.
to są osobne procedury
jeżeli kupujący zmieścił się w ustawowym czasie, to ma do tego prawo
@ares_ konsument zmienił reklamacje na odstąpienie, zgodnie z UK ponosi koszty zwrotu towaru, jak najbardziej możesz potrącić a jak produkt był używany to obniżyć zwrot do wartości tego co masz 🙂