Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, klient zakupił urządzenie bezpośrednio do swojej działalności na FV
po prawie 3 miesiącach założył dyskusję, że urządzenie nie działa prawidłowo
Jako że nie zakupił na FV poleciłem mu serwis producenta gdzie gwarancja została uznana ( od nas domagał się wymiany na nową), dzwoniłem na serwis czekają na części jeszcze około półtora tygodnia.
Poinformowałem go że po naprawie sprzęt będzie 100% wartościowy
dostałem taką wiadomość w dyskusji od allegro :
Jeśli problem został rozwiązany, zakończ Dyskusję. Jeśli nie - możesz poprosić nas o pomoc, albo oznaczyć Dyskusję jako nierozwiązaną i wystąpić o zwrot pieniędzy z Allegro Protect.”
no to jak zgłosi jako nierozwiązaną to dostanie kasę i urządzenie a mnie obciążą kosztami ?
@ElektroTechExtra to boty piszą głupoty. Allegro mogło by te boty lepiej zaprogramować. Bo nawet jak sprawa jest pomyślnie rozwiązana i kupujący nie zakończy dyskusji to i tak otrzymuje taki komunikat.
czyli się nie przejmować i czekać ?
Przejmować się, ale napisz w dyskusji że czekasz na rozstrzygnięcie od serwisu, albo jakby mieli wypłacić to będą pytać.
odpisać coś takiego :
Kontaktowałem się z serwisem, sprzęt zostanie naprawiony i odesłany w najbliższych dniach ?
@ElektroTechExtra myślę, że tak. Chyba, że trafiłeś na jakiegoś "uczciwego" kupującego. Ale jak masz potwierdzenie, że sprzęt będzie naprawiony to niema co się obawiać.
Dodał numer sprawy serwisu więc można sprawdzić
@ElektroTechExtra NIE CZEKAJ !!! tylko odrzucaj reklamację BO ! klient nie jest konsumentem i reklamacja nie została złożona w odpowiednim miejscu , jesli tego nie zrobisz wypłacą rekompensatę i doliczą Ci do rachunku !!!!
@mdrogeria 13 czerwca mu odpisałem :
Witam, odesłał Pan na serwis gwarancyjny bezpośrednio do serwisu \. To nie jest Nasz serwis. Zakupił Pan Urządzenie nie jako konsument więc nie może Pan skorzystać z Rękojmi. (Rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców w zakresie dopuszczalnym przez prawo- zgodnie z Pańskim PKD wskazuję wykorzystanie w celach zawodowych.)
Myśle że można to uznać za odrzucenie
👍
@ElektroTechExtra lepiej napisz to w dyskusji jednoznacznie ze słowem ,, odrzucona ,, bo ..... hmmm.. .nie napiszę bo znowu ocenzurują .
@ElektroTechExtra napisz !!! ... zaraz to ocenzurują , ale dla Twojego dobra napiszę -- ludzie czy booty obsługujący dyskusję zwykle nie czytają lub nie rozumieją tego co czytają ,kończy się to rekompensatą dla klienta i większym saldem za usługi allegro dla sprzedawcy .
Ze względu iż nie miał Prawa Pan do reklamacji podstawie rękojmi została ona odrzucona, serwis załatwi sprawę już na dniach
coś takiego napisałem