Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Dzień dobry
Proszę o nieliczenie czasu dokonania zwrotu wpłaty kupującemu do średniej (numer zwrotu WO6Z/2024), ponieważ kurier odbierający paczki z paczkomatu nakleił błędnie etykietę.
Poniżej załączam zdjęcia zawartości paczki która do nas dotarła (miały się w niej znajdować koszulki polo..męskie...jednokolorowe :))
Całą sytuację zgłosiliśmy już do In Postu, teraz czekamy aż odkręcą błąd swojego pracownika.
@WarsztatNadruku Podajcie proszę numer zamówienia, o które chodzi.
924f9be1-24eb-11ef-95c7-a17b8605636f
@WarsztatNadruku Dzięki! Już konsultuję wasze zgłoszenie.
@WarsztatNadruku Doprecyzuj, proszę, czy chodzi o to, że jeszcze nie dokonałeś zwrotu środków? 🙂
Witam
Tak. Właściwa paczka ze zwrotem dotarła dziś i od razu zrobiliśmy zwrot środków.