Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Proszę o wskazówki, jak postąpić w tej sytuacji. Klient zakupił drona za 1000 zł, a następnie odesłał go, podając powód jako odstąpienie od umowy bez podawania przyczyny. Dziś dotarła przesyłka, a okazało się, że brakuje w niej baterii oraz zapasowych skrzydeł. Jak powinienem postąpić w tej sprawie?
zapytaj klienta czy dośle brakujące elementy, czy zwrot masz pomniejszyć o spadek wartości produktu (czyli koszt, który musisz wydać na dokupienie tych elementów u innych sprzedających).
Raz miałem taką sytuacje i dopiero element został przez klienta dosłany (listem poleconym) , gdy obniżyłem mu zwrot o wartość braków.
Dopytać kupującego o co chodzi, jak nie odpowie to zwróć tyle ile jest teraz wart.
czy w ustawie konsumenckiej nie jest napisane, że sprzedawca może się wstrzymać, ze zwrotem środków aż do otrzymania zwracanego towaru?
jeżeli kupujący odstąpił od umowy to towar nie jest już jego - czyli można go zgłosić na policję, że go ukradł?