anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot inpost. Brak potwierdzenia

MAMY ROZWIĄZANIE!
whitedragoon
#1 Nowicjusz#

Witam,
Wczoraj dokonałem zwrotu paczki (bez etykiety) za pośrednictwem paczkomatu InPost. Do zwrotu użyłem kodu, który dostałem sms'em. Problem jest jednak taki, że po zamknięciu skrytki i zakończeniu czynności nie otrzymałem żadnego potwierdzenia o dokonanym zwrocie, ani w formie e-mail, ani sms'em. Ponadto w aplikacji InPost również nie ma żadnej informacji o paczce. Myślałem, że być może taka informacja pojawi się, gdy kurier odbierze paczkę z paczkomatu. Tak się nie stało. Teraz minęła doba i dalej nic. Czy to jest normalne i nie mam się czego obawiać?

Podaję numer zwróconego zamówienia:

23ce6ee0-ba89-11ec-8fb7-37a70124c9aa

Pozdrawiam serdecznie
oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2
mdrogeria
#21 Demiurg#

@whitedragoon nie , to nie jest normalne , paczkomat nie odnotował nadania . Dzwoń szybciutko na infolinię .

oznacz moderatorów
whitedragoon
#1 Nowicjusz#

Ok, sprawa rozwiązana. Dzięki za pomoc mdrogeria. Dla zainteresowanych. Rzeczywiście zadzwoniłem na infolinię i okazało się, że "czasem dochodzi do takich sytuacji, gdzie system nie wyśle komunikatu". Trafiło na mnie i tyle w temacie. Pozdrawiam. Temat do zamknięcia.

oznacz moderatorów