Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Wczoraj dokonałem zwrotu paczki (bez etykiety) za pośrednictwem paczkomatu InPost. Do zwrotu użyłem kodu, który dostałem sms'em. Problem jest jednak taki, że po zamknięciu skrytki i zakończeniu czynności nie otrzymałem żadnego potwierdzenia o dokonanym zwrocie, ani w formie e-mail, ani sms'em. Ponadto w aplikacji InPost również nie ma żadnej informacji o paczce. Myślałem, że być może taka informacja pojawi się, gdy kurier odbierze paczkę z paczkomatu. Tak się nie stało. Teraz minęła doba i dalej nic. Czy to jest normalne i nie mam się czego obawiać?
Podaję numer zwróconego zamówienia:
@whitedragoon nie , to nie jest normalne , paczkomat nie odnotował nadania . Dzwoń szybciutko na infolinię .
Ok, sprawa rozwiązana. Dzięki za pomoc mdrogeria. Dla zainteresowanych. Rzeczywiście zadzwoniłem na infolinię i okazało się, że "czasem dochodzi do takich sytuacji, gdzie system nie wyśle komunikatu". Trafiło na mnie i tyle w temacie. Pozdrawiam. Temat do zamknięcia.