Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
od pewnego czasu mamy reklamacje do których dołączane są tylko zdjęcia. Na podstawie zdjęć nie jesteśmy w stanie stwierdzić, w jaki sposób powstała dana wada. Czy spotkali się Państwo z sytuacją, kiedy to kupujący nie wyśle reklamowanego przedmiotu, aby móc dokonać wnikliwej analizy reklamowanego przedmiotu? Jak na takiej podstawie rozpatrzyć reklamację, na którą mamy 14 dni, a czas nam ucieka od momentu zgłoszenia?
Dodatkowo coraz częściej spotykamy się z sytuacjami, kiedy np. po 6 miesiącach puścił szew, żądaniem kupującego nie jest naprawa, bądź wymiana, tylko od razu zwrot kosztów. Jak Państwo podchodzą do takich reklamacji?
@AutoRemoAR prosisz o odesłanie lub odbierasz własnym kurierem, jak nie odeśle lub się nie odzywa, odrzucasz reklamację w dyskusji lub mailowo z powodu nie dostarczenia towaru zanim minie 14 dni od zgłoszenia 🙂
Zakupy od 1 stycznia 2023 r. kupujący nic nie może wybrać to sprzedawca decyduje czy wymieni czy naprawi czy odda kasę, konsument udostępnia tylko reklamowany towar sprzedawcy a sprzedawca sam odbiera 🙂
Cześć kupujących specjalnie przeciąga i kombinuje bo po 14 dniach jest wniosek do protect i można mieć i towar i kasę 😞 musisz pilnować terminów i odpowiadać na każdą dyskusje 🙂