Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
klient nie zdążył odebrać przesyłki i miała do mnie wrócić.
Dziś sprawdzam status, a tam:
"Przesyłka została zwrócona do nadawcy."
Nie jest to prawda gdyż kurier był u mnie wczoraj, ale tylko po odbiór paczek. Nie miał dla mnie żadnych zwrotów co potwierdził dzisiaj gdy go o to zapytałem.
Proszę o informację co stało się z paczką i kiedy zostanie do mnie fizycznie dostarczona.
Klient czeka na ponowną wysyłkę, a była to ostatnia sztuka i nie mam nawet jak mu wysłać nowej paczki.
Nr przesyłki (Allegro One Box, DPD):
A000XNK7B1
Pozdrawiam
Na infolinii DPD Pani nie jest w stanie powiązać numeru przesyłki z numerem paczki zwracanej - u niej jest tylko, że została dostarczona do BOX'u.
W ogóle ten numer przesyłki A000XNK7B1 dla DPD nie istnieje. Musiałem odszukać inny numer z listu przewozowego.
Mam kontaktować się z Państwem.
Proszę o pilną odpowiedź. Jakaś kuriozalna sytuacja. Nikt nic nie wie, a ja nie wiem nawet co powiedzieć klientowi, który już opłacił koszt ponownej wysyłki.
@musashi2007 W sprawie przesyłek One kontaktuj się pod numerem 616 306 886.
Paczka A000XNK7B1 znajduje się obecnie na magazynie. Wczoraj została podjęta przez kuriera z automatu, jako zwrot.
@w_kiwi Dziękuję za informację. Zapiszę numer telefonu na przyszłość. Sugeruję zmienić opis statusu przesyłki gdyż "Przesyłka została zwrócona do nadawcy." jest dla mnie jednoznaczny z tym, że została do mnie dostarczona i niepotrzebnie się denerwuję i robię niepotrzebne wątki oraz zawracam Pani głowę.
"Przesyłka w drodze do nadawcy"
"Przesyłka nieodebrana. W drodze do nadawcy"
coś w ten deseń...
Jeszcze raz dziękuję i życzę miłego dnia.