Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Co robicie (albo co byście zrobili) w takiej sytuacji:
-Spółka kupuje przedmiot, wysyłka smartem
-Zgłaszają zwrot, więc od razu klikamy odmowę zwrotu pieniędzy a mimo to oni po kilku dniach wysyłają towar (zaznaczając zakup przez pomyłkę)
-Olewamy sytuację z myślą, że pewnie za chwilę założą dyskusję i sprawę rozwiąże samo Allegro ale towar leży u nas od 2 tygodni a od nich zero kontaktu.
Zwroty od przedsiębiorców mamy wyłączone i nie zamierzamy się z tego wycofywać.
allegro niestety nie uregulowało sprawy takich zwrotów
mam już u siebie cały stos przesyłek od firm. które ewidentnie
nie podlegają ustawie konsumenckiej
zawsze pada argument "bo allegro na to pozwala"
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Może Allegro odbierze produkt i opłaci zwrot pieniędzy dla kupującego skoro w imieniu sprzedawcy pozwana na takie coś?
Nie chcę być złośliwy, zapytanie z czystej ciekawości - dlaczego nie przyjmujecie zwrotów od Spółek? Wystarczy zwrócić pieniądze i wystawić fakturę korygującą...
A dlaczego mamy dokładać sobie pracy za którą nikt nam nie zapłaci?