Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient kupił z odroczoną płatnością 4 przedmioty. Zwrócił 2. Gdzie teraz mam zwrócić pieniądze.
Zamówienie 6250ad54-b105-11ec-a5b3-2f85158df5d5
Numer zwrotu K0YL/2022
@ALCkow powinieneś otrzymać od nas wiadomość e-mail z informacją o tym na jaki rachunek zwrócić wpłatę za to zamówienie, ponieważ zależy to od tego czy kupujący spłacił zakup (wówczas zwrót będzie na jego rachunek) czy jeszcze nie (wtedy zwrot wpłaty powinien zostać wykonany na konto PragmaGo). Informacja na ten temat będzie w wiadomości e-mail, dlatego sprawdź proszę swoją skrzynkę. Taką wiadomość wysyłamy, gdy kupujący zarejestruje zwrot, a zrobił to 6 kwietnia.
Tak, tylko dopiero wczoraj otrzymałem przesyłkę zwrotną z dwoma przedmiotami. Nie wiem czy klient zapłacił za towar czy nie. Czyli normalnie zwracam kwotę pomniejszoną o dwa przedmioty i przelewam na PragmaGO ?
Klient zgłosił zwrot 4 przedmiotów do paczki zwrotnej wrzucił 2 przedmioty (uzgodnione w rozmowie telefonicznej). PragmaGO nie będzie robić problemów, że nie oddałem całej kwoty ?
@ALCkow jeżeli chodzi o rozliczenie to kupujący powinien uregulować rachunek za przedmioty, których nie wysłał do Ciebie z PragmaGo i wtedy nie będzie problemu.
Ważna informacja, niezależnie od tego czy kupujący już uregulował rachunek czy nie, możesz rozliczyć się bezposrednio z kupującym tzn. po uzgodnieniu z nim, zwrot przelać na wskazane przez niego konto, wówczas rozliczenie z PragmaGo będzie po jego stronie. Być może uznasz, że w tej sytuacji jest to najwygodniejsze, biorąc pod uwagę, że zwrócił część zamówienia. Jeśli mogę coś zasugerować to najlepiej ustalić to pisemnie np. e-mailowo, niż telefonicznie.