Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć,
Od ponad miesiąca ciągnie się za mną temat zwrotu otwartego kosmetyku. Pani zakupiła oryginalny zafoliowany tusz do rzęs, otworzyła, użyła i stwierdziła, że nie jest taki jak na reklamie, nie pasuje jej i chce go oddać. Odmówiłem zwrotu, dostałem negatywa i mam założoną dyskusję. Pani ma "swoją rację" i chce zwrócić towar. Jak tusz ma się do artykułów higienicznych, których nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia? Został on wyjęty z zapieczętowanego opakowania, więc nie nadaje się już do dalszej odsprzedaży. Mieliście podobną sytuację? Jak ją rozwiązaliście?
@Bratri a nijak nie rozwiążesz , gro maskar na rynku nie posiada zabezpieczenie w postaci folii czyli można uznać ,że nie jest to produkt higieniczny , w marketach pałętają się pomiędzy majtkami i skarpetkami , nikt tego nie pilnuje , jak ognia unikam sprzedaży w internecie kolorówki , która posiada fabryczną folię .
Jak dla mnie "nie jest taki jak na reklamie" to raczej reklamacja, nie zwrot.
nie . @vonNogay to jest subiektywne odczucie klienta .
Czyli oboje mamy na swój sposób rację z klientem i sprawa zostaje zawieszona w eterze. Szkoda, że moderacja nie wypowiedziała się w dyskusji inaczej, niż tylko standardowa notka, że dyskusja trwa 14 dni i czy udało się ją rozwiązać.
@Bratri Negatyw - niezasłużony ale musisz z tym żyć. Jeżeli opakowanie było zapieczetowane, a towar z założenia ma kontakt z ciałem kupującego - nie musisz tego przyjmować. Kropka. Pytanie czy miałeś takie info na stronie / w odpowiednich zakładkach. @mdrogeria to że takie rzeczy się gdzieś pałętają nie ma tutaj znaczenia. To jest towar higieniczny ZAPIECZETOWANY.
Info o tym, że jest to towar higieniczny- nie podlegający zwrotowi? Nie, nie miałem, ale na tym forum znalazłem podobny temat i był odnośnik do Art. 38 UoPK. Tam w punkcie 5 jest zapis "w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;". Wydaje mi się, że to powinno kończyć jakąkolwiek dyskusję, ale wolałem dodatkowo podpytać o Wasze doświadczenia.
@Bratri Na przyszłość umieść wzmiankę o tym.
Nie masz zapisu to przyjmij zwrot, zły komentarz może nie być wszystkim.
@pinsplash nie ma znaczenia , ale się pałętają .
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Kolejny miesiąc i kolejny negatyw za zwrot produktu higienicznego. Czemu mam "płacić" za niewiedzę kupujących odnośnie zwrotu używanego produktu higienicznego. Jest wyraźne info w ofercie w zakładce dotyczącej zwrotów, a mimo to kupujący po kilkukrotnym użyciu odsyłają otwarty produkt i żądają zwrotu środków. Korzystam ze swojego prawa o odstąpieniu od zwrotu co kończy się negatywem. Czy ktoś z Allegro może przyjrzeć się tej sytuacji?