anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot pieniędzy dla klienta przez system PayU

chmielna12
#11 Animator#

Sprzedający zwrócił 40,00 PLN. Pieniądze w ciągu 3-7 dni roboczych trafią na rachunek (konta lub karty), z którego Kupujący zapłacił za zamówienie. Gdy tak się stanie, proszę, by Kupujący oznaczył Dyskusję jako rozwiązaną.

 

kupujący poprosił o pomoc Allegro

 

 
26 stycznia 2024 09:18

 

XXXX proszę o określenie w jaki sposób mogę Panu pomóc. Zgodnie z dostępnymi mi informacjami sprzedający dokonał zwrotu pieniędzy przez nasz serwis i zwrot zakończony został pomyślnie.
 

 

XXXX 26 stycznia 2024 09:26

 

Pieniądze nie zostały do dnia dzisiejszego zwrócone na moje konto. Proszę o sprawdzenie w kanale Payu
 
 
Czy da się sprawdzić gdzie te pieniądze poszły?
Nr zamówienia
ad1d39c0-74f4-11ee-959f-8dfacd8c2675
 
 
 
identyfikator zwrotu
 

 

 

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@chmielna12 Użytkownik za to zamówienie zapłacił metodą mTransfer mobile, zatem środki powinny trafić na rachunek powiązany z transferem. Zwrot zleciłeś 12 stycznia, dlatego pieniądze już dawno powinny być u klienta. 

Poproszę odpowiedni zespół o przesłanie do klienta potwierdzenia przelewu i będzie to mógł sobie wyjaśnić w swoim banku.

Gdyby kupujący ponawiał kontakty z Tobą, to możesz go poinformować, że prześlemy potwierdzenie przelewu mejlowo i musi się z tym problemem udać do banku. 

oznacz moderatorów