Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Sprzedający zwrócił 40,00 PLN. Pieniądze w ciągu 3-7 dni roboczych trafią na rachunek (konta lub karty), z którego Kupujący zapłacił za zamówienie. Gdy tak się stanie, proszę, by Kupujący oznaczył Dyskusję jako rozwiązaną.
kupujący poprosił o pomoc Allegro
@chmielna12 Użytkownik za to zamówienie zapłacił metodą mTransfer mobile, zatem środki powinny trafić na rachunek powiązany z transferem. Zwrot zleciłeś 12 stycznia, dlatego pieniądze już dawno powinny być u klienta.
Poproszę odpowiedni zespół o przesłanie do klienta potwierdzenia przelewu i będzie to mógł sobie wyjaśnić w swoim banku.
Gdyby kupujący ponawiał kontakty z Tobą, to możesz go poinformować, że prześlemy potwierdzenie przelewu mejlowo i musi się z tym problemem udać do banku.